Velleman maakt herrie

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 98486Bericht Boerammetje »

Is mijn jarenlange opsluiting in Delft toch nog ergens goed voor geweest. Heb je de condensator inmiddels dan ook vervangen?
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3138
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 98487Bericht Hanz »

Boerammetje schreef:Is mijn jarenlange opsluiting in Delft toch nog ergens goed voor geweest. Heb je de condensator inmiddels dan ook vervangen?
anders had ik het toch niet kunnen constateren?
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 98489Bericht Boerammetje »

Alpha-logica ;-)

Een nieuwe had toch ook herrie kunnen maken, dan wist je nog steeds dat het de condensator was.
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3138
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 98491Bericht Hanz »

Hmm, alpha-logica, vervelend, waar zou ik dat nou weer opgelopen hebben?
Als het ding met nieuwe condensator ook herrie had gemaakt was ik geneigd geweest te denken dat het er weliswaar op lijkt dat het de condensator is, maar dat het wel bijzonder is om twee keer achter elkaar een kapotte condensator te kopen en dat het derhalve waarschijnlijk iets anders is.
Maar goed, het probleem is opgelost dus niet zeuren.
Gebruikersavatar
ronny
Berichten: 317
Lid geworden op: zo sep 19, 2004 4:09 pm
Locatie: arnhem

Bericht: # 98636Bericht ronny »

nou bij mij zoemt het vellemansetje ook dat het een lieve lust is en eigenlijk stoor ik me daar niet zo aan, maar bij mijn 4-tje piept en kraakt alles wel zo'n beetje dus is het gezoem van een electronische ontsteking eigenlijk wel een geruststellende gedachte, nét zo iets als dat druppeltje olie aan de carterpan, als dat er niet meer zit ,zit er dus geen olie meer in, dat gevoel een beetje :D
als het gezoem je toch niet kan bekoren, kun je het kitje natuurlijk ook gewoon onder de motorkap monteren, want geluidsisolatie heeft de nadelige werking om ook de warmte vast te houden en daar kan het kitje van velleman nu weer niet goed tegen ( vandaar de koelplaat)
succes met verder sleutelen
ronny
grijze R4 GTL in Velp ( m'n vriendin vind 'm blauw (????)
Plaats reactie