F6, grootte vd. achterbak?

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Olivier
Berichten: 312
Lid geworden op: di mei 01, 2007 5:33 pm
Locatie: Geen

F6, grootte vd. achterbak?

Bericht: # 96803Bericht Olivier »

Misschien een rare vraag; maar kan iemand eens opmeten wat precies de maten van de bak van een F6 zijn?

Het gaat me eigenlijk vooral om de lengte, dus van achter de stoelen tot aan waar de deur sluit laat ik maar zeggen.
Geen
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 96810Bericht R4F6GTX Automaat »

Kom maar opmeten; ik heb er 5 staan
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Olivier
Berichten: 312
Lid geworden op: di mei 01, 2007 5:33 pm
Locatie: Geen

Bericht: # 96827Bericht Olivier »

Haha :lol:
Ik vind het sowieso wel interessant om een keer bij jou langs te komen, het jammere is dat ik nu geen vervoer heb, behalve een fiets.
Ben dus afhankelijk van maatjes of het OV, waar ik bovendien een hekel aan heb...


Maar iig, het gaat erom dat er event. weleens een crossmotor in zou moeten passen.
Ik weet van een kennis van vroeger wel, die had een C15 diesel.
Voorwiel eruit schroeven en je schoof dat ding er zo in, dat gaat prima natuurlijk. Maar is de F6 net zo groot als een C15 van achteren? Ik heb zelfs het idee dat de F6 iets ruimers is vanwege zijn meer vierkante blokkenbouw?
Geen
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 96830Bericht R4F6GTX Automaat »

Mijn fiets (vooroorlogse opoefiets) kan er zo in zonder er een wiel uit te moeten halen en de deur kan dan gewoon dicht.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 96835Bericht Erik »

C15 is qua bak groter! Hoef je niet te gaan opmeten. In C15 bak slaap je ook lekkerder! Maar F6 heeft wat meer smoelwerk :D Als je een c15 wil kopen mail me dan! Ik verkoop er 1
Project rodeo6b schiet op.
Plaats reactie