Steek R4 velgen (3-gats)

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Rodeoroel
Berichten: 8
Lid geworden op: za mar 01, 2008 11:36 pm
Locatie: Beek LB

Steek R4 velgen (3-gats)

Bericht: # 96701Bericht Rodeoroel »

Hallo allemaal, als nieuweling op het gebied van de R4 (maar wel in het bezit van een Rodeo 4 (ACL 1a) ben ik op zoek naar andere velgen. Aangezien mijn auto nog in Frankrijk staat en ik er pas in de zomer bij kan zou ik graag van jullie willen weten wat de steek is van de 3-gats velgen (de diameter van de cirkel door het hart van de 3 gaten dus). Misschien weet iemand of velgen van een bepaald ander type auto eronder passen? Bedankt voor jullie assistentie.

Groeten van Roel
G12
Berichten: 131
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 2:01 pm
Locatie: overijssel

Bericht: # 96702Bericht G12 »

steek is 110mm
4 GTL 1992, 5 L 1984
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 96712Bericht brecht »

oer5 velgen passen er ook onder, maar ja eenoer 5 is ook eigenliojk net een 4.

voor meer info klik hier even dan zie je een lijst resultaten van een search op dit forum op "velgen" dan kom je er vast een hoop tegen!

Maar waarom niuwe? zitten er geen wielen onder je aanwinst?
Rodeoroel
Berichten: 8
Lid geworden op: za mar 01, 2008 11:36 pm
Locatie: Beek LB

Bericht: # 96748Bericht Rodeoroel »

Der zitten wel wielen onder maar de banden zijn compleet poreus. Hierdoor rolt de auto niet eens (geen compressor terplekke). Ik heb ondertussen 4 goede banden maar wil ze in NL alvast monteren op velgen zodat ik in Frankrijk de wielen alleen hoef te wisselen en de auto kan slepen naar familie in de buurt. Dan moet ik de auto nog eens in NL zien te krijgen.
Olivier
Berichten: 312
Lid geworden op: di mei 01, 2007 5:33 pm
Locatie: Geen

Bericht: # 96765Bericht Olivier »

Passen Alpine velgen of R4 velgen eigenlijk ook onder een Estafette? Ik heb geen idee eigenlijk.
Geen
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 96770Bericht brecht »

Als je 4 velgen wil om je nieuwe banden op te monteren heb ik er wel een stapeltje liggen voor je. Niet de mooiste en ik ben bang ook geen complete set meer. (wel meer dan 4, maar geen 4 dezelfde) Maar die mag je lenen/hebben/kopen afhankelijk van wat je wilt.

Als het je wat lijkt, laat maar weten dan inventariseer ik even.
Rodeoroel
Berichten: 8
Lid geworden op: za mar 01, 2008 11:36 pm
Locatie: Beek LB

Bericht: # 96836Bericht Rodeoroel »

Hallo Brecht,

Ik ben zeker geïnteresseerd. Als ik het goed gezien heb woon je in Woerden? Ikzelf in Beek (Zuid-Limburg). Ik kom heel af en toe in Amersfoort voor mijn werk. Misschien kunnen we eens iets afspreken. Kan uiteraard rechtstreeks via roel.nicole@home.nl.
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 96854Bericht brecht »

Lijkt mij het handigst als je weer eens onderweg naar of terug van amersfoort in de buurt bent.

Laat maar weten, ik controleer dagelijks mail en forum, dusc dat met lukken. Aankomende week nog thuis, daarna een week in de sneeuw (love)
Plaats reactie