Pagina 1 van 1
Geplaatst: ma sep 09, 2002 10:58 pm
door basenzo
Ik zou graag een 5-bak willen inbouwen, maar ik wil niet zo'n pookje uit de vloer. Heeft iemand ervaring of suggesties
Geplaatst: di sep 10, 2002 4:28 pm
door Goof
Als je ff gaat zoeken tussen de topics vindt je het antwoord op je vraag, met alle uitleg erbij. Ik kan je nu al zeggen dat het gaat. staat ergens bij een topic over alpine motoren
Geplaatst: di sep 10, 2002 7:34 pm
door Ron
Klopft. Je moet een 5TS bak hebben. Punt.
Geplaatst: vr sep 13, 2002 9:22 pm
door basenzo
zo'n vijf-bak uit een R5 TS past dat ook op een 1400 motor? (Maw zit er in een 5 TS 00k een 1400 motor)?
Geplaatst: vr sep 13, 2002 9:27 pm
door Jan-Geert
yeps!!
Geplaatst: di jan 25, 2005 9:41 am
door Folkert
En ik heb nog wel een 5TS bak liggen...
Geplaatst: di jan 25, 2005 8:46 pm
door Lambo
En ik heb nog een 1400cc TS motor liggen....
Geplaatst: di jan 25, 2005 8:50 pm
door R4F6GTX Automaat
En ik heb nog een F4 liggen....
tsmotor
Geplaatst: di jan 25, 2005 9:34 pm
door san
Lambo,Allemaal
Wat is de vraag prijs voor zo´n motor of kan iemand mij vertellen wat zo iets waard is.
Gr San
Geplaatst: zo jan 30, 2005 5:42 pm
door ronny
heb van folkert al het 5-bakkie overgenomen, of wat er van over is : kist met heel veel tandwielen en palletjes en asjes en ringetjes en dat voor maar 30 eurie ,dat is volgens mij oudijzerprijs dus kan allicht proberen er iets van te sleutelen en dan maar hopen dat hij 5 versnellingen vooruit rijdt en een achteruit heeft,, wordt vervolgt!

Geplaatst: zo jan 30, 2005 8:26 pm
door Bruutmans
Wie weet heb je dalijk het meest wonderlijke schakelbakkie ooit!!
5 versnellingen achteruit en 1 vooruit,hahaha

Geplaatst: ma jan 31, 2005 1:18 pm
door Goof
Das helemaal niet zo verwonderlijk als je een TL bak aan een GTL koppelt of andersom hebbie dat effect precies hetzelfde. 850 cc motor draait namelijk exact andersom als de 1108cc. Is overigens een kwestie van diff omdraaien en klaar. Dus let daar wel op bij het opbouwen van de bak. Je kunt overigens voor het grootste deel gewoon de r4 bak kopiëren. Alleen de 5e versnelling aan de voorkant moet je dan ff zelf zien te reconstrueren.
Geplaatst: ma feb 07, 2005 7:13 pm
door ronny

heb al een heleboel tandwielen doorelkaar geschoven maar het werkt op een of andere manier nog niet zoals een 4bak,die toch wezenlijk van elkaar verschillen en toch weer niet maar ik ben er nog niet achter waar wel en waar niet en hoe het een en hoe de ander en wat eerst en wat niet ..........kandit ook niet volgen ,ben een beetje in de war geloofuk,wens me sterkte in deze moeilijke tijd,,dank u
Geplaatst: ma feb 07, 2005 10:26 pm
door Willem de Zwijger
Leek me ook al geen kinderachtige operatie, in het handboek ziet het er errug ingewikkeld uit. Kogeltjes en veertjes en wieltjes en asjes...
Ik zal dagelijks 3 maal aan je denken om je te steunen in deze ongelijke strijd !