demonstratie Mike Sanders-vet foto update

Alles over verf, anti-roest, vochtverdrijving, stalling

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 86387Bericht Willem de Zwijger »

hans dam schreef: binnen dit forum bestaat een vrij grote groep fundamentalistische Owatrolisten, die natuurlijk de vloer zullen aanvegen met die ketterende Sandersvettisten :evil: :wink:
Ik ben benieuwd wie je hiermee bedoelt, want ik heb juist het idee dat deze groep, zo ze al bestond, voor de kokerbalken snel van mening veranderd is...
Maar buiten de kokerbalken kun je best plezier hebben van Owatrol toch ? Hoewel ik zelf eigenlijk altijd Brunox gebruik in die situatie omdat het sneller droogt, en epoxy me erg aanspreekt.
hans dam
Berichten: 106
Lid geworden op: za okt 07, 2006 10:41 pm
Locatie: Utrecht

Bericht: # 86390Bericht hans dam »

Hola, Willem (beetje Spaans/Portugees)!

Leuk dat je reageert. En als je de 'zoek-functie (Zoeken)´ boven aan deze pagina gebruikt, vind je als je 'Owatrol` invult ALLE fundamentalistische believers binnen dit forum, van de afgelopen 5 jaar!!!

Al in 2003 konden we weten dat Owatrol niks aanricht of doet, zelfs de problemen erger maakt!

Dat betekent dat er verschrikkelijk veel Viertjes door nalatigheid van de eigenaren bij Brecht en anderen geslacht zijn!!
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 86395Bericht brecht »

geslacht :lol:

dat klink wel heel erg, begin me schuldig te voelen....... maar in ruil daarvoor ga ik de F4 preserveren hoor! vandaar deinteresse in de mike-Sanders demonstratie.
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3142
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 86397Bericht Hanz »

hmm, mij is het in de discussies op dit forum nooit opgevallen dat de Owatrolisten van hun geloof zijn afgevallen.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 86398Bericht R4F6GTX Automaat »

Ik doe nog steeds Owatrollen, als primer. Als dat droog is komt er een mengsel van Owatrol en nog iets erin. (Zweeds/grootvaders recept) Daarna vettige tjap erin.. Ik heb er nog geeneen terug gehad omdat er roestvorming ontstond
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 86410Bericht jbeekmann »

precies.. Owatrol is een prachtig middel, maar je moet niet denken dat als je dat op dikke roest kan smeren en dat het dan klaar is! (Met Mike S vet kan dat overigens ook niet...)
En daarbij heb je ook nog eens meerdere producten van Owatrol en moet je netjes de gebruiksaanwijzing opvolgen. Als je dat allemaal doet zul je zien dat het fijn spul is om mee te werken...
(Damn... ik ben dus zo'n Owatrolist :D )
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 86411Bericht jbeekmann »

Ga trouwens wel mee naar de demo, ben benieuwd of ik dat spul ook in de kokers van m'n 16 wil hebben (en of dat kan, omdat er in '91 Dinitrol in is gegooid...)
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
hans dam
Berichten: 106
Lid geworden op: za okt 07, 2006 10:41 pm
Locatie: Utrecht

Bericht: # 86441Bericht hans dam »

Maar Brecht toch: iemand moet het vuile werk toch doen. Jij zorgt voor een voortdurend recycle circuit: als je eenmaal euthenasie op een Vier hebt toegepast, zoek je onmiddellijk een bestemming voor de donor-organen.

Dat waardeer ik in jou, evenals de uitspraak:"in prijzen ben ik niet zo goed..." Er zal nog veel geslacht en ge-euthenaseerd worden op de R4. Bij jou zijn deze patienten in goede handen. Toch hoop ik dat Sanders' je minder werk zal geven!

Blij dat tenminste iemand zich "Rentmeester" (en geen eigenaar) voelt over een stukje aarde, en dit en de dingen erop wil doorgeven aan een volgende generatie kinderen of lievelingen!!
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 86445Bericht brecht »

:oops:

en als ik dan wat toe mag voegen over de laatste alinea:

GAAT ALLEN "an unconvenient truth" KIJKEN!" een fantastische film. Ik zal niet uitleggen waarom. Ga hem maar gewoon kijken en dan kunnen we er hier een topic over beginnen...
tio bueno
Berichten: 81
Lid geworden op: do aug 03, 2006 1:58 pm

Bericht: # 86447Bericht tio bueno »

Owatrol is niet zo zeer het middel, Dinitrol doet wonderen :roll:
Hola, yo soy Hans
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 86448Bericht R4F6GTX Automaat »

Ieder zijn smaak. Er zijn al vele topics aan vervuild. De computer zal iig niet meer roesten
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 86464Bericht GijSsie »

Is er al een tijdstip bekent??
Savane 1993 =D
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 86472Bericht Rodeo-6 »

tio bueno schreef:Owatrol is niet zo zeer het middel, Dinitrol doet wonderen :roll:
"Heel lang geleden" een simcaatje 8) laten dinitrolen, nog steeds geen roest.

Maar of het nu werkelijk slim is om een 4-tje met gemiddelde dagwaarde van 250 euro een behandeling van een veelvoud van dit bedrag te geven, lijkt me toch een beetje (vul zelf maar in)

P.s. Antiroest werkt het beste wanneer er nog geen roest is, m.a.w. ook na een roestbehandeling gaat het roesten van wat er al aan roest was, verder. Alleen wat langzamer.

En doe mij maar lijnolie, 1 keer per jaar met 1 liter a 4,85 euro, alles vol blazen met 1 klein nadeeltje, dat je een maand lang naar stopverf stinkt (sip)

H.h. betweters,

Lijnolie dringt in het metaal en stop het roesten, MITS !!!!! je blijft nabehandelen.
>> Doe mij maar een DAF <<
hans dam
Berichten: 106
Lid geworden op: za okt 07, 2006 10:41 pm
Locatie: Utrecht

Bericht: # 86483Bericht hans dam »

Het wordt steeds leuker:

"ieder zijn hh betweterige smaak over een vervuilend wonder dat diep in het metaal dringt, als je tenminste de gebruiksaanwijzing volgt, tenzij je lijnatrol toepast en verstopte verf lekker vindt ruiken, terwijl je beseft dat het absoluut economisch onverantwoord is om je Vier tegen roest te beschermen, zonder echt te weten dat je eigenlijk en onbewust in hart en nieren een nabehandelde Owatrolist bent"

This soap continues... I rest my case, your Honour!! :D


Maar weer on-on-topic: hier een link naar het adres en telefoonnummers van de demonstratie in Bennebroek:
http://www.mike-sander.nl/
Gebruikersavatar
Supersuus
Berichten: 447
Lid geworden op: do jun 06, 2002 2:00 am
Locatie: haarlem

Bericht: # 86552Bericht Supersuus »

OK ff in t kort:

Demonstratie 17 februari om 13.00 uur

Wie gaan er mee?

1.Gijs
2.Brecht
3.Michiel
4.Willem
5.Jasper
6.Suus

met een vraagteken?
7.Robo
8.Paul automaat
9.Kristian


Check allemaal ff je agenda voor definitief dan kan ik dit doorgeven....
thnx Suus
Plaats reactie