r4 make over

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Dirk R4Gendarmerie

r4 make over

Bericht: # 82821Bericht Dirk R4Gendarmerie »

Hoi,

Hier wat leuke foto's van mijn r4 uit 1990 die nu langzaam aan het uiterlijk krijgt van een r4 uit de jaren 70.
Chromen zijstrippen ben ik nog mee bezig,net als het klepje onder de voorruit. Ik zou zeggen zoek de verschillen.
Hebben jullie die prachtige r4 uit 1966 op marktplaats al gezien?
Ben benieuwd of we die nog eens bij de club zullen spotten.
Groetjes Dirk Oosterhoff.

http://members.home.nl/matthijs.o/R4/
Laatst gewijzigd door Dirk R4Gendarmerie op ma nov 06, 2006 6:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Neeelz

Bericht: # 82822Bericht Neeelz »

Hoi Dirk,
je moet even zoeken op het onderwerp foto's plaatsen, de foto's moet je namelijk op een server zetten, waar de R4 site ze dan weer vanaf kan plukken (scheelt de site een hoop data opslag.)
Dan kunnen wij de foto's ook zien, en eerlijk gezsegd, ik ben wel benieuwd!
Een quatrelle is het wel!
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 82823Bericht Dirk R4Gendarmerie »

[quote="Neeelz"]Hoi Dirk,
je moet even zoeken op het onderwerp foto's plaatsen, de foto's moet je namelijk op een server zetten, waar de R4 site ze dan weer vanaf kan plukken (scheelt de site een hoop data opslag.)
Dan kunnen wij de foto's ook zien, en eerlijk gezsegd, ik ben wel benieuwd![/quote]

Mijn zoon heeft het inmiddels opgelost,foto's zijn te zien via de link.
Dirk.
schoapke

Bericht: # 82825Bericht schoapke »

ziet er idd best mooi uit. misschien is nou de tijd om op ebay te scharrelen voor de kleine dingetjes

deze link bvb zulleke kom je nog best vaak tegen.

Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen met dat klepje. Ben het zelf ook van plan bij mn F4 straks, maar heb nog geen idee hoe dat aan te pakken
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 82828Bericht Dirk R4Gendarmerie »

[quote="schoapke"]ziet er idd best mooi uit. misschien is nou de tijd om op ebay te scharrelen voor de kleine dingetjes

[url=http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... &rd=1&rd=1] deze link bvb [/url] zulleke kom je nog best vaak tegen.

Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen met dat klepje. Ben het zelf ook van plan bij mn F4 straks, maar heb nog geen idee hoe dat aan te pakken[/quote]

Ik denk dat ik het klepje er vast in gesloten stand op monteer en in de kleur spuit.Nu heb ik het klepje ook altijd dicht zitten.Dan heb ik ook gelijk het lekkage probleem bij harde slagregen opgelost want dan kwam er nog wel eens wat water naar binnen via dat plastic rooster. Dirk.
GijSsie

Bericht: # 82834Bericht GijSsie »

Vet man (love) super mooi 8)

Hier voorbeeldje van hoe die er dan uit kan komen te zien Afbeelding

Heb je kleurnummer van t wagentje?

Veel suc6 ermee!!

groet,
gijs
Savane 1993 =D
Mark4GTL
Contacteer:

Bericht: # 82835Bericht Mark4GTL »

Lijpz.

S6 ermee
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 82838Bericht Dirk R4Gendarmerie »

[quote="GijSsie"]Vet man (love) super mooi 8)

Hier voorbeeldje van hoe die er dan uit kan komen te zien [URL=http://img105.imageshack.us/my.php?imag ... euebp8.jpg][img]http://img105.imageshack.us/img105/6439 ... bp8.th.jpg[/img][/URL]

Heb je kleurnummer van t wagentje?

Veel suc6 ermee!!

groet,
gijs[/quote] Die foto had ik ook al eens gespot op internet,het kleurnummer van mijn r4 is gendarmerie bleu 041 groet dirk
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 82840Bericht Dirk R4Gendarmerie »

[quote="Mark4GTL"]Lijpz.

S6 ermee[/quote] hoi ik woon ook in Enschede,rij je wel eens rond bij de hengelosestraat? is jouw gtl rood? dan kom ik je wel eens tegen.volgende keer zal ik even toeteren.groet dirk.
Mark4GTL
Contacteer:

Bericht: # 82842Bericht Mark4GTL »

d.oosterhoff schreef:
Mark4GTL schreef:Lijpz.

S6 ermee
hoi ik woon ook in Enschede,rij je wel eens rond bij de hengelosestraat? is jouw gtl rood? dan kom ik je wel eens tegen.volgende keer zal ik even toeteren.groet dirk.
Mijn GTL rijdt nog niet en is Ocean Blue.
Ben er nu nog mee bezig met rijklaar maken.
Hoop er zeker volgend jaar mee te kunnen rijden zodra het weer dan beter wordt (geen sneeuw en die crap)
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
jbeekmann

Bericht: # 82857Bericht jbeekmann »

d.oosterhoff schreef:Ik denk dat ik het klepje er vast in gesloten stand op monteer en in de kleur spuit.Nu heb ik het klepje ook altijd dicht zitten.Dan heb ik ook gelijk het lekkage probleem bij harde slagregen opgelost want dan kwam er nog wel eens wat water naar binnen via dat plastic rooster. Dirk.
Als er water door dat roostertje naar binnen komt ligt dat niet aan het roostertje, maar aan de afwatering van het bakje dat erachter zit...
Waar haal je je frisse (en warme) lucht vandaan als je het klepje dicht hebt dan?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
brecht
Contacteer:

Bericht: # 82858Bericht brecht »

ziet er al leuk uit ja!

wil je ook de "oude" velgen? (die dichte) dat schijnt weer niet te passen met je schijfremmen en schijnt problemen te geven met balanceren, maar staat wel mooi. en nog chromen deurklinkjes, chromen dakstrip, chromen lijst om de ruit....
p304c

Bericht: # 82859Bericht p304c »

d.oosterhoff schreef: Hier wat leuke foto's van mijn r4 uit 1990 die nu langzaam aan het uiterlijk krijgt van een r4 uit de jaren 70.
schoapke schreef: Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen met dat klepje. Ben het zelf ook van plan bij mn F4 straks, maar heb nog geen idee hoe dat aan te pakken
ik ben eigenlijk nog veel benieuwder hoe je je deurscharnieren naar de buitenkant gaat verplaatsen :D :lol:
diede

Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 82860Bericht Dirk R4Gendarmerie »

[quote="brecht"]ziet er al leuk uit ja!

wil je ook de "oude" velgen? (die dichte) dat schijnt weer niet te passen met je schijfremmen en schijnt problemen te geven met balanceren, maar staat wel mooi. en nog chromen deurklinkjes, chromen dakstrip, chromen lijst om de ruit....[/quote] chromen deurgrepen zitten er al op lijsten en strippen komen nog.groet dirk.
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 82861Bericht Dirk R4Gendarmerie »

[quote="p304c"][quote="d.oosterhoff"]
Hier wat leuke foto's van mijn r4 uit 1990 die nu langzaam aan het uiterlijk krijgt van een r4 uit de jaren 70.
[/quote]

[quote="schoapke"]
Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen met dat klepje. Ben het zelf ook van plan bij mn F4 straks, maar heb nog geen idee hoe dat aan te pakken[/quote]

ik ben eigenlijk nog veel benieuwder hoe je je deurscharnieren naar de buitenkant gaat verplaatsen :D :lol:[/quote] ja hallo, je kunt het natuurlijk ook overdrijven ha,ha. groetjes dirk.
Plaats reactie