Dag,
Zo ik ging vandaag naar de apk zo als elk jaar auto eff goed gewassen(was al even niet gebeurt). Goede moed vast een paar kleine dingen
Het was een voorkeuring weet je wat je moet maken. Dan is het lijstje afwerken en goed gekeurd.
Het ging dit jaar iets anders ik heb nog nooit zo een apk lijstje het paste niet op het keuringsrapport. Het mooiste van alles is ook nog dat ze door mijn rem hebben getrapt dus kon hem ook niet meenemen.
Even het lijstje
301 Gaspedaal deugelijk vastzetten
303 uitlaat lekt
101 L+R chass-balken achterlassen
301 gasleiding vastzetten
505 R boven fuseekogel
505 L boven fuseekogel en hoes
801 Remleiding lek
801 Staat van de rest van remmen?
502 fuseepennen
Alexander
apk grrggrgrg
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
apk grrggrgrg
Laatst gewijzigd door alexgt op wo mar 21, 2007 3:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat lassen ja het is zo dat mijn r4 zeker niet een van de mooie of goede is afgezien van de apk punten. en achter moeten de balken denk ik helemaal gelast worden het is niet allen een gaatje. En aan een kant is er een gat tussen de balk en bodem. de gaten zijn zeker 5 cm groot.
van die pennen weet ik ook niet?
ze bedoelen de binnenwielkasten daar zit aan ieder kant gat van zo 3cm
Maar dit is toch geen afkeur?
van die pennen weet ik ook niet?
ze bedoelen de binnenwielkasten daar zit aan ieder kant gat van zo 3cm
Maar dit is toch geen afkeur?
-
- Berichten: 2954
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
- Locatie: Enschede in het mooie Twente
- Contacteer:
denk het helaas wel. Weet niet waarom maar het is een gebrek en voor goede APK moet de auto zo weining mogelijk gebreken hebben.
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Voor wat betreft het chassisnummer, de RDW is de enige instantie die daar aan mag zitten. Veel keurmeesters maken het zelf even duidelijk met een stel slagletters, maar dat mag officieel niet.
Als je het goed wilt doen, dan kan je even bij de RDW langs voor een herinslag.
tegenwoordig kan je in de ochtend zonder afspraak binnen lopen. Kijk maar eens even op http://www.rdw.nl.
Verder valt het eigenlijk mee, op wat laswerk na, is het eigenlijk normaal onderhoud. Succes!!!
Als je het goed wilt doen, dan kan je even bij de RDW langs voor een herinslag.
tegenwoordig kan je in de ochtend zonder afspraak binnen lopen. Kijk maar eens even op http://www.rdw.nl.
Verder valt het eigenlijk mee, op wat laswerk na, is het eigenlijk normaal onderhoud. Succes!!!