Pagina 1 van 1

water

Geplaatst: zo sep 03, 2006 9:35 pm
door toon
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste r4 gekocht. Enkele dagen geleden had hij een nachtje buiten in de regen gestaan. De volgende ochtend zag ik dat er water was binnen gekomen :( . Er stonden 2 (kleine) plasjes water op de rubberen vloermatjes vooraan in de auto. Ik heb gezocht naar gaten waar de regen zou kunnen doorkomen, maar die heb ik niet gevonden. Is het misschien mogelijk dat de regen is binnengekomen via het verluchtingsroostertje onder de voorruit?
Heeft iemand dit probleem ook al gehad of kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
Het is een TL van '88

Alvast bedankt,
groeten Toon

Geplaatst: zo sep 03, 2006 9:37 pm
door GijSsie
ff gaatjes boren waar de plasjes water blijven staan en ff het rubber van je vooruit checken :wink: Langs de luchtinlaat kan het water haast niet in je auto komen je kan ook even naar je schutbord kijken of alles daar nog goed zit afgedicht.

suc6 ermee

Geplaatst: zo sep 03, 2006 10:16 pm
door marco
ja, waarschijnlijk je voorruitrubber. Ik had er ook last van. Kitten van de randen leek eerst niet te helpen, maar nu blijft ie droog. Kan ook een schuurtje in het rubber zitten, in die gleuf ahw.

Geplaatst: zo sep 03, 2006 10:39 pm
door Supersuus
Of lektie op de parkers van je spatborden

Geplaatst: ma sep 04, 2006 5:30 pm
door toon
Bedankt voor de snelle reacties. Ik zal woensdag het rubber van de voorruit eens nakijken. Langs de parkers van de spatborden lekt hij niet, dit heb ik al gecheckt.

groeten Toon

Geplaatst: wo sep 06, 2006 6:22 pm
door jbeekmann
En watert de goot onder de voorruit (waar de motorkap op sluit) netjes af in de wielkasten?

Geplaatst: di sep 12, 2006 5:15 pm
door toon
Ik heb vandaag pas het rubber van de vooruit kunnen nakijken en er is inderdaad een stukje van het rubber dat niet goed meer afsluit en waar roest onderzit. Ik zal het proberen te dichten.
Bedankt voor de reacties.

groeten Toon

Geplaatst: di sep 12, 2006 10:54 pm
door brecht
pas op dan hè

je kan wel met kit dat gat dichten, aar als er roest onder zit zal ie onder de kit net zo snel verder roesten, heb je over een maandje een maand verderop weer een gat...

Geplaatst: wo sep 13, 2006 8:47 am
door Jere
Er is maar een goede manier denk ik. Ruit eruit roestplek repareren en weer het ruit erin , liefst met een nieuw rubber, Zo ben je lange tijd van de ellende af.