Pagina 1 van 1
koppelingsplaat
Geplaatst: vr aug 11, 2006 10:02 am
door cees
Ik wil de koppelingsplaat etc. van mijn 85-er GTL vervangen. Heb alles wat het boek voorschrijft losgemaakt maar krijg de bak niet van de motor. Wat doe ik verkeerd, heb ik nog wat over het hoofd gezien. Graag hulp!!
Geplaatst: vr aug 11, 2006 10:12 am
door brecht
Er is wel ruimte om de bak er af te schuiven? (de motor is een deel gekanteld of zelfs helemaal verwijderd?)
Hij kan ook een soort "vastgeplakt"zitten natuurlijk. Hij zit daar al ff. Rustig en langdurig wrikken en hij zal los komen. beetje kloppen op de randen, wil ook nog wel eens helpen. Een schroevendraaier of iets anders scherps ertussen bikken zou ik (ondanks dat je er op een gegeven moment veel zin in krijgt!

) niet doen, daar beschadig je je carterdelen mee.
koppelingsplaat
Geplaatst: vr aug 11, 2006 1:37 pm
door cees
Ik heb de motor gekanteld, de traverse verwijderd, de fusee's los, voorste bevestiging versnellingsbak los, 4 bouten uit de rand geschoeft waar de bak mee aan de motor zit en nog wil die niet los komen.
Geplaatst: vr aug 11, 2006 4:48 pm
door Le Car
Hopelijk ook de 5 of 6 bouten aan de achterkant (dop 13) die de zwarte beschermkap van je vliegwiel vasthouden en je startmotor?
Re: koppelingsplaat
Geplaatst: vr aug 11, 2006 11:16 pm
door Rodeo-6
cees schreef:Ik heb de motor gekanteld, de traverse verwijderd, de fusee's los, voorste bevestiging versnellingsbak los, 4 bouten uit de rand geschoeft waar de bak mee aan de motor zit en nog wil die niet los komen.
De taverse hoeft niet los, het stuurhuis moet wel weg en je radiator.
Als je maar 4 boutjes hebt los gehaald, ben je er nog een paar vergeten evenals de startmotor los halen.
O, ja steekassen moeten eruit en dus EERST de olie van de bak eruit halen
