Pagina 1 van 2

Ik zeg niks

Geplaatst: zo okt 09, 2005 6:56 pm
door Rodeo-6
ha ha

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: zo okt 09, 2005 8:46 pm
door Jorijn
Wat is dit voor een race- / rallymonster?
Ziet er allemaal vet uit :D
Beetje schoonmaken zou trouwens geen kwaad kunnen... :wink:

Geplaatst: zo okt 09, 2005 9:00 pm
door Le Car
De remschijf zal wel na +/- 1982 bedacht zijn.

(fuego,r18 of supervijf).

Het vorkje bij het koeieoog is van een l of tl uitvoering meen ik iig geen gtl.

Achterzijde laat ik voor een ander over

Geplaatst: zo okt 09, 2005 9:57 pm
door cees en jantine
vertel, vertel!! :o
wie, wat en vooral hoe..
vooral die achter schokbrekers??

Geplaatst: zo okt 09, 2005 10:12 pm
door Le Car
Achteras is van een Supervijf lijkt me.

Voor komt ook van een vijfje,r19 of clio af.
Geventileerde schijven zaten bij mijn weten niet op de GTT's zal wel van een clio zijn dan
Voor ook nog afdrukken van spoorverbreders zeker?
Anders past de remklauw niet.

Wel leuk dat het kan zo achter,nooit gezien zo.
Weet niet of het op de weg kan en mag zo??
Voor de cross is het wel leuk

Geplaatst: zo okt 09, 2005 10:14 pm
door hankleinjan.nl
Renault 21 achteras erondergezet? Geventileerde schijven voor?

Geplaatst: zo okt 09, 2005 10:16 pm
door hankleinjan.nl
Of van een vijf i.v.m. de breedte van de as

Geplaatst: ma okt 10, 2005 7:04 am
door an3s
Le Car schreef:Achteras is van een Supervijf lijkt me.

Wel leuk dat het kan zo achter,nooit gezien zo.
Weet niet of het op de weg kan en mag zo??
Voor de cross is het wel leuk
Nee, dat mag dus niet de weg op. Met name de bevestiging van de achteras moet met het nodige bak en braadwerk in elkaar gezet zijn omdat de balken van de vier aan de onderzijde open zijn en alleen afgedekt worden door de bodem plaat. Dat geeft dus veel te weinig steun om een as tegen af te dragen dus moet er iets ingelast zijn. Verder ben ik zeer benieuwd naar de bevestiging van die schokbreker achter.

In principe mag je helemaal niet afwijken van de specificaties waarmee de auto een typegoedkeuring gekregen heeft. Feitelijk mag je dus zelfs met alleen een 1400cc motor i.p.v. de 1100 al niet meer de weg op. In de praktijk is het vooral een kwestie van in hoeverre het opvalt.

Dit valt op.

Geplaatst: ma okt 10, 2005 7:07 am
door an3s
En die remklauw voor zit scheef.

Geplaatst: ma okt 10, 2005 3:36 pm
door Rodeo-6
Afbeelding

Geplaatst: ma okt 10, 2005 7:09 pm
door Jorijn
ja ja ja, de rotte overzetstukken van een F6 (Njet lijnolie), voor over de achterbalk zodat de trekhaak goed gemonteerd kan worden.
Heel raar dat het daar zo erg roest..... :wink:

Geplaatst: ma okt 10, 2005 7:22 pm
door Goof
Die achteras is iig geen GTT as. Als ik me niet vergis een r19 as. Alleen lijkt die dan van zichzelf weer wat breed te zijn, dus misschien gecombineerd met GTT torsies?
Die remmen voor is GTT/r19/clio whatever, das allemaal hetzelfde en uitwisselbaar. Op zich is dat allemaal niet zo heel lastig monteren, ware het niet dat je vooral met de naaf zit te kijken. Die moet niet alleen de goede diameter hebben (kun je afdraaien) maar ook vooral het juiste aantal spillen voor het passen van de aandrijfas. En dat laatste ben ik vooral benieuwd naar.

Geplaatst: di okt 11, 2005 11:43 pm
door Goof
Ben nog steeds nieuwsgierig, verlos me uit dit lijden!! :o

Geplaatst: za okt 15, 2005 7:11 pm
door Goof
Okay, heb inmiddels het volgende weten te achterhalen.
De wielnaaf van een R5 super past in het wiellager van een AT fusee (is ander wiellager dan r4 (groter)).
Ik vermoed dat de klauw dan dus ook past.
Ik ben er nog niet helemaal achter wat te doen met de aandrijfas, want de r4 aandrijfas past niet in de r5 super naaf. Het is dus de vraag of de homokineet plus wielzijde van een super op een r4-as past. Of mogelijk een r4 homokineet bakkant op een aandrijfas van een super. In dat geval enkel de rechter aandrijfas, want die heeft dezelfde lengte als de r4-as.

Rodeo, kun je mij niet in contact brengen met de kunstenaar die dit aan elkaar heeft weten te brijen?

Geplaatst: za okt 15, 2005 7:13 pm
door Goof
gezien de aandrijfas op de foto denk ik een aangepaste r4-as.