lordje

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
lordje
Berichten: 676
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

lordje

Bericht: # 54049Bericht lordje »

Hierbij wil ik me even voorstellen, ik ben in het bezit van een r4 bj 1982, waarmee mijn kinderen alweer 8 jaar rondtoeren vnl. in en rond Nijmegen. Maar hij is ook al in Berlijn gespot. Mijn bouwjaar is 1947 en ik heb met veel belangstelling jullie verhalen over het opknappen gelezen. Zelf heb ik twe compleet nieuwe chassisbalken in de r4 gelast, dus misschien ben ik wel ervaringsdeskundige te noemen. Misschien kan ik iets betekenen voor die mensen welk nog plannen hebben in die richting, groetjes Lordje.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 54050Bericht R4F6GTX Automaat »

Aha, welkom bij de club!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 54058Bericht Willem de Zwijger »

2 nieuwe chassisbalken inlassen, dat komen we niet elke dag tegen...
Heb je de carosserie er eerst af gehaald ? Welke balken waren het, die bij de achterwielophanging ?
Speedy'80
Berichten: 43
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 2:00 am
Locatie: Wageningen

Bericht: # 54080Bericht Speedy'80 »

Welkom!!

Maar moderator is het misschien niet eens handig om hier weer een topic van de maken??
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!
lordje
Berichten: 676
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

chassisbalken

Bericht: # 54086Bericht lordje »

Inderdaad heb ik het chassis en de koets van elkaar gehaald motor er uit en twee chassibalken laten zetten bij plaatselijke ijzerboer. Daarna nog verschillende stukken in de vloer gelast (makkkelijk dat je dan alles onder de hand kunt lassen).Het is idd wel veel werk,maar dan kun je weer jaren met een gerust hart naar de apk.
Plaats reactie