Mijn eerste auto......

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 53797Bericht jbeekmann »

bier
lampenolie
bier
lampenolie
bier
lampenolie
poi
whisky
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 53798Bericht R4F6GTX Automaat »

zuipschuit...
moeten effe door naar Luxemburg zeker voor whiskey in te slaan.. (ga ik trouwens toch even heen, hier en daar dag zeggen..)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

weekendje

Bericht: # 53800Bericht mariek »

Daar ik nog nooit van jullie geniale weekend heb gehoord wil ik graag wat meer info...

Wat doen jullie dan????

doen jullie tentjes, kampvuurtjes en voor het slapen gaan een te gekke speurtocht of zitten jullie massaal in een 56 sterren hotel...?

En ehm, hoe is de leeftijd van de deelnemers?? Kben nog klein he...
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 53801Bericht Rik »

en hoe klein ben je dan wel?
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

klein niet echt

Bericht: # 53805Bericht mariek »

Nou ja...klein... 1 meter 80... maar ben wel pas 23...vandaar de klein... ;)
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 53807Bericht mariek »

Zeg maar het bouwjaar van jouw auto....
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 53808Bericht Rik »

volgens mij zijn de leeftijden binnen de club erg gevarieerd, ben zelf ook pas 26 .....
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 53812Bericht schoapke »

leeftijden zijn er in alle soorten en maten

kijk even in het fotoboek of op http://www.party-pix.net/images/vacanti ... eekend.htm voor wat we zoal op zo'n weekend doen.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 53814Bericht R4F6GTX Automaat »

Waar woon je ergens Mariek? (streek/stad/gat...)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 53821Bericht Rik »

ook maar eens even gekeken naar de plaatsjes uit het fotoboek, weet ik in ieder geval al van een aantal mensen hoe ze er uitzien...

het weekendje zag er gezellig uit! :lol:
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

hej hoi

Bericht: # 53826Bericht mariek »

Na het goed bestuderen van de foto's heb ik besloten dat het volgens mij een groot feest is bij jullie... Dus lijkt me te gek om mee te gaan strakkies.
Ik zal even m'n profiel een beetje aanpassen zodat iedereen kan zien waar ik vandaan kom. Ben ontieglijk veel verhuisd maar woon nu al een jaartje of 5 in Utrecht. Net student af (vandaar de auto...eindelijk...) maar woon nog met 7 mensen in een groot huis. Eerst een autootje en dan verder kijken...

Geen idee of iedereen van elkaar weet wat hij of zij doet, dat komt allemaal later nog wel...of niet... ;)

Ik ga aan de stampot rauwe andijvie met spekjes, we spreken later!

mariek
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 53834Bericht Jan-Geert »

mariek schreef:Afbeelding

Tis een nogal vage foto... Maar geen idee of we te maken hebben met een oud of nieuw dashboard... kan je dat vanaf de foto zien...? Ik heb later nog wel wat betere foto's...

En tja, waarom een r4... Het is niet zo dat we vroeger altijd in een r4 reden ofzo... Dat was meestal een eend... die later werd vervangen door een brommende lada. Het is dus echt een eigen keus. En ik vind hem er wel zo zo mooi uitzien... De gehele vorm, het uiterlijk...en de ruimte.... Ik weet ook niet zo goed waarom ik er verliefd op ben geworden.
Hij is van top tot teen opgeknapt door een collega van mij dus hoef niet meteen een cursus 'hoe zet ik mijn nieuwe auto in elkaar' te volgen. Wel wil ik straks dat boekie kopen wat op de site staat. Kan ik er misschien zelf ook nog iets kleins aan doen als ik later groot ben :wink:

Wel leuk dat er meteen gekletst wordt tegen je als je net nieuw bent. Misschien moet ik ook maar eens in juni gaan kijken daar, lijkt me wel wat
Is dat groot feest daar?
oei lada daar reden wij vroeger ook in , en ik ben ook klein hoor :P 24 en 195 :P
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

weekendje

Bericht: # 53846Bericht mariek »

Hoi nog even!

Ik ben dus nog geen lid van de r4 club, kga morgen bellen... MAAR ik hoorde van Wander dat de inschrijftijd is verlopen zeg maar voor het weekend eind april... Kwil nog wel mee geloof ik... Ook mijn vraag weer, mag je iemand mee nemen of mogen het enkel r4 leden zijn???
En ehm...wie moet ik bellen voor het weekend?? En de laatste vraag... hoeveel mensen gaan er mee??? Dit is vast allenaaml ALLANG besproken op de site maar kan het nog niet echt allemaal terug vinden... Komt wel goed...

mariek
Jantine
Berichten: 114
Lid geworden op: zo jun 15, 2003 2:00 am
Locatie: Akkrum

Bericht: # 53853Bericht Jantine »

Ik ben 23 jaar welkom op het forum en bij de club.. JA de weekenden zijn zeker gezellig... Vooral onze (muziek)tent(ja ik weet wel hoe het echt heet hoor) .. EN hoofd schouders knieen teen zonder geluid kan ook lachen zijn.. haha.. en en en... gebeurt elke keer wel weer wat.. OH ja verzin vast maar even hoe je je gaat VOORSTELLEN ;) (vorige evenement een groot succes bij menigeen)

Je kan gewoon mensen meenemen hoor raken ze ook wel besmet met het VIERUS..

Tot op een weekend..

Groetjes Jantine
MONSTER (Roze lpg) GERTJE (rode tl), PEPE (blauwe GTL) en de aquagroene vier (DE TURTLE).. en rode GTL
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 53862Bericht schoapke »

volgens mij heeft moaske nog plek in zijn auto. als da mag kan je wel mee, maar dan ni met je eigen auto. heeft i meteen iemand om de bakkie te bedienen [brekie brekie]
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie