stoelen r19

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

stoelen r19

Bericht: # 52210Bericht ms.dageraad »

Stoelen van een r19 blijken helemaal niet in een 4tje te passen. Die van een r21 ook niet trouwens. Die van de 19 kon ik gelukkig terugbrengen. Die van de 21 zet ik in mijn 'nieuwe' 16.
oant sjen,
PEET
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 52221Bericht Bruutmans »

Ficiat met je nieuwe 16 joh!! :lol:
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 52258Bericht ms.dageraad »

'nieuwe' 16 is van 67. staat al sinds november bij mij in het ruim. eet geen brood. maar neemt wel plaats in. ben begonnen met antiroestbehandeling. Die is op laatste laag na klaar, maar het werd ook een compleet lasfeest. Aan een auto met nieuwe APK!!!!!!!!!!!!!De achterwielophanging was compleet verrot. Ik heb het keurig gemaakt, maar er moet nog heel veel gebeuren! Inmiddels zit ik op +2750 pleuro onkosten exclusief uren. Er komen nog vele uren bij die ik eigenlijk niet heb. Ik schat nog zo'n 100 uur. Hij is hemelsblauw. De echte liefhebber mag hem tegen onkosten bij mij ophalen. Goedkoper doe ik niet. Dan maak ik hem zelf wel af.
oant sjen,
PEET
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 52259Bericht R4F6GTX Automaat »

Is het toevallig een TX automaat met gas?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 52264Bericht ms.dageraad »

Nee is een TL met TX motor met TX bak. motor is er in 87 ingezet als ik de vele notities mag geloven die onder de kap staan geschreven. Heeft LPG. Ik heb de benzinetank gehalveerd, zodat de gastank ernaast past. Dan hou ik wat meer bagageruimte over. kenteken HY 07 JV. Ik heb blauwe platen, maar ben geloof ik helaas verplicht gele platen te voeren.
oant sjen,
PEET
Plaats reactie