Pagina 1 van 3
Blauwtje op dreef
Geplaatst: di dec 07, 2004 10:59 am
door jbeekmann
Hoei! Bijna vergeten te vertellen: Vanmorgen op de A4 richting A'dam, bij het begin van de 4 banen en 120km/u-zone. 150 km/u op het tellertje van Blauwtje! Geen wind en het loopt daar niet bergje af! Meerdere malen! (moest steeds remmen omdat er dan weer zo'n leasebak voorschoof

)
Tot nu toe was 140 de max op dit stukje.
...zo, dat moest ik nou ff kwijt...

Geplaatst: di dec 07, 2004 2:06 pm
door Ron
De accept-giro zal u aanstonds ontvangen.
Maar 150 met een viertje is best leuk hè?
Bij mij begint dan net de turbo een beetje mee te werken.

Geplaatst: di dec 07, 2004 3:42 pm
door Roel van Pinxten
Ik heb mijn viertje van mijn oma gehad :p
Met deze 4 is 18 jaar tafeltje dekje gereden.
In het begin ging het ding 100 maximaal op de snelweg.
Afgelopen hefrstvakantie naar de ardennen geweest.
Sindsdien loop mijn groene viertje 130 :p
Dus er is nog hoop. Hij loopt btw bij 130 beter dan bij 120
vreemd??
Geplaatst: di dec 07, 2004 4:33 pm
door jbeekmann
Ron schreef:De accept-giro zal u aanstonds ontvangen.
Maar 150 met een viertje is best leuk hè?
Bij mij begint dan net de turbo een beetje mee te werken.

Dan pas? Da's nie goed dan toch? Vanaf 4000rpm pas ofzo?
Geplaatst: di dec 07, 2004 5:53 pm
door schoapke
dit weekend met het oranje gevaar naar Leuven getuft. moet zeggen dat i het heerlijkste rijd zo net boven de 130. hoor je het motertje bijna niet. Stukjes 140 wilde ook wel hoor

Re: Blauwtje op dreef
Geplaatst: di dec 07, 2004 7:05 pm
door IgoR4
jbeekmann schreef:Hoei! Bijna vergeten te vertellen: Vanmorgen op de A4 richting A'dam, bij het begin van de 4 banen en 120km/u-zone. 150 km/u op het tellertje van Blauwtje!
Daar heb je toch dat stuk trajectcontrole, of is die alleen aan de andere kant (A'dam-Den Haag)?? Nou ja, geen officier van justitie die ooit zal geloven dat een Viertje 140 kan, dus (re)no fear...

Geplaatst: di dec 07, 2004 8:03 pm
door jbeekmann
Is inderdaad alleen de andere kant op.
Wel enorm lollig idd om je bekeuring aan te vechten met de originele Renault 4GTL-specificatie erbij. Maar meneer! Hij kan helemaal geen 150! Was het maar waar!
Geplaatst: wo dec 08, 2004 1:21 pm
door Roel van Pinxten
Is het eigenlijk slecht om plankgas te rijden met een R4??
Verkort je dan heel erg de levensduur van het motortje
of andere onderdelen??
Geplaatst: wo dec 08, 2004 2:52 pm
door Ron
De ene plankgas is de andere niet. Bij mijn weten zijn de standaard motortjes zo geknepen dat je er rustig plankgas mee kan rijden.
(Plankgas in z'n één is overigens wat anders dan plankgas in z'n vier)
Viertjes jaag je niet zo gauw over hun toeren. Trap jezelf gelukkig.
Geplaatst: wo dec 08, 2004 5:05 pm
door Bruutmans
Nou na een half uur plank en stevige tegenwind,rook ik laatst toch een enigzins "versjnirkt" geurtje.

Geplaatst: wo dec 08, 2004 5:27 pm
door Roel van Pinxten
Wauw in nederland een half uur plankgas gereden zonder een file tegen te komen !!!!!
Geplaatst: wo dec 08, 2004 5:43 pm
door Bruutmans
Yes dat lukt,euhm s`avonds tegen een uur of 7 als je vanaf nijmegen komt richting venlo,redelijk rustig daar,LOL
Plusminus 130/135,extreem tegenwind hoor anders gaat ze wel harder volgens mij.
Geplaatst: wo dec 08, 2004 7:12 pm
door Le Car
Met de R5 le Car over de A9 ,155 kmh van AMS naar Haarlem.
Met de r19 1.7 185 kmh op de A1 voor Hamburg.
Met de Triumph 1200 285 kmh bij Oldenburg (Germany)
Met de R5gtt 200 kmh op N200 bij Zwanenburg
Met de R17 1.6 165 kmh op de A7 bij Hoogezand
Met de Guzzi v65 170 kmh bij Valance (France)
Wie bied meer?
Ze zijn er vast .....

Geplaatst: wo dec 08, 2004 7:23 pm
door Bruutmans
Met de Tomos met 20km per uur vast in de zijkant van een volvo!!

Geplaatst: wo dec 08, 2004 7:58 pm
door Mummelvrouw
mijn broer: met de Honda 750 met 220 tussen 4 plankjes!
van mij mogen ze de controles en boetes verdubbelen
