terminale fase
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
terminale fase
Ze, ja ze staat achter mij haar ene oog iets scheefgezakt dat had ik ook wel gezien.Een echte monteur heeft haar vandaag even naar het hoogtepunt gebracht,zo'n 1.80 boven de werkvloer dan kon hijer beter onderkijken. Ik stond op een gepaste afstand toen hij haar net iets harder drufde te prikken dan dat ik altijd deed. Haar hoogtepunt werd mijn dieptepunt. "Moei verder gien geld meer aan verklaaien Joop, kun'j nog beter de vrouw hen klerenkoop'n sturen",was zijn oordeel.
Tja en wat moet je dan? Nou gewoon in die auto en naar huis, het was niet zo'n heel eind maar verschillende opties schoten bij mij door het hoofd. Ik moest wel verder met mijn project want ik had heel Zweeloo al verteld over de R4gtl en op wat voor een manier ik haar weer aan de praat had gekregen, en over jullie, de club, het forum en dat je wel een enorme eend moest zijn wou je een r4gtl niet weer in de benen krijgen, in welke staat dan ook! Bij de brandweer had ik al gezegd dat ze misschien wel brandweerrood zou worden met zwaailamp en al, zelfs mijn vriendin stond, nadat het torretje weer liep, met de tranen in haar ogen en dan is de tekst "verder gien geld aan verklaaien ...."wel het laatste wat je horen wild. Als ik iedereen die ik verteld heb dat ik volgend jaar op visite kom in de R4gtl bij langs moet om te vertellen dat dat niet doorgaat ben ik waarschijnlijk langer onderweg als de tijd die nodig is om haar weer Anton-Pieter-Kees waardig te maken.
Mijn project moet doorgaan!!!!!
Alle info omtrend het lassen van balken gaten e.d. is van harte welkom
Tja en wat moet je dan? Nou gewoon in die auto en naar huis, het was niet zo'n heel eind maar verschillende opties schoten bij mij door het hoofd. Ik moest wel verder met mijn project want ik had heel Zweeloo al verteld over de R4gtl en op wat voor een manier ik haar weer aan de praat had gekregen, en over jullie, de club, het forum en dat je wel een enorme eend moest zijn wou je een r4gtl niet weer in de benen krijgen, in welke staat dan ook! Bij de brandweer had ik al gezegd dat ze misschien wel brandweerrood zou worden met zwaailamp en al, zelfs mijn vriendin stond, nadat het torretje weer liep, met de tranen in haar ogen en dan is de tekst "verder gien geld aan verklaaien ...."wel het laatste wat je horen wild. Als ik iedereen die ik verteld heb dat ik volgend jaar op visite kom in de R4gtl bij langs moet om te vertellen dat dat niet doorgaat ben ik waarschijnlijk langer onderweg als de tijd die nodig is om haar weer Anton-Pieter-Kees waardig te maken.
Mijn project moet doorgaan!!!!!
Alle info omtrend het lassen van balken gaten e.d. is van harte welkom
verkopen of hopen ???????????
- Bruutmans
- Contacteer:
Volgens mij de balken rot.>>>>"Alle info omtrend het lassen van balken gaten e.d. is van harte welkom"
Maar of er bedoeld word "gaten in de balken" of willekeurig ergens gaten is mij ook niet duidelijk.

Maar of er bedoeld word "gaten in de balken" of willekeurig ergens gaten is mij ook niet duidelijk.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
er zouden gaten zitten in de linkerbalk bij de scharnieren van het voor portier evenzo rechts maar in mindere mate verder zou de achteras er onderweg moeten om daar gaten bij de ophanging te lassen De achteras zou er onderweg moeten omdat je er anders niet bij zou kunnen
Is dit moeilijk? Het lassen op zich zie ik niet tegen op maar ik weet niet de regelgeving omtrend de APK.Verder zal het gehele remsysteem nagekeken moeten worden.De kabelboom van de auto lijkt nog intakt alles doet het, het blikwerk vraagt hier en daar een beetje aandacht maar lijkt niet onoverkomelijk. Eigenlijk denk ik dat het allemaal best wel meevalt voor een auto van twintig jaar.De weinige kilometers 92.000
brengen mij in de verleiding om verder te gaan
Is dit moeilijk? Het lassen op zich zie ik niet tegen op maar ik weet niet de regelgeving omtrend de APK.Verder zal het gehele remsysteem nagekeken moeten worden.De kabelboom van de auto lijkt nog intakt alles doet het, het blikwerk vraagt hier en daar een beetje aandacht maar lijkt niet onoverkomelijk. Eigenlijk denk ik dat het allemaal best wel meevalt voor een auto van twintig jaar.De weinige kilometers 92.000
verkopen of hopen ???????????
- Bruutmans
- Contacteer:
Dan doe je dat tochjoop schreef:De weinige kilometers 92.000

Wie houd je tegen?!
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- Bruutmans
- Contacteer:
Als je het probleem omschrijft Joop en er idd een foto bijplaatst,dan komen er hier genoeg reacties los over hoe en wat,verder kun je de zoekoptie van het forum ook gebruiken,werkt ook goed.
Ik d8 dat die van mij ook een heel groot probleem zou worden,maar het valt allemaal erg mee.
Veel suc6 bij het "doktertje" spelen
Ik d8 dat die van mij ook een heel groot probleem zou worden,maar het valt allemaal erg mee.
Veel suc6 bij het "doktertje" spelen

Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- Hanz
- Contacteer:
monteurs hebben meestal niet het juiste R4-gevoel en vinden daarom veel te snel dat je er maar geen geld meer in moet steken. Misschien gaat dat wel op voor een auto, maar niet voor een 4. Als je kan kiezen tussen 1000 euro reparatie aan een 4 of 1000 euro voor de aanschaf van een, noem eens wat, Opel Curse, dan is het toch duidelijk wat je doet?
ik heb ook net de achteras van de gtl er onderuit liggen i.v.m. met laswerkzaamheden aan de kokerbalken. as er onderuit is een makkie. ook de tank heb ik er af gehaaldzodat ik daarachter een blik kon werpen op de toestand. lassen kan wat tegen vallen want naarmate ik meer schoonmaakte werden de gaten steeds groter. nu ondertussen echter alles weer netjes gelast en ik ben nu bezig met de montage van de achteras, dat is wat meer werk dan demontage maar het is allemaal toch wel goed te doen, zit nog te wachten op schokbrekers en wat nieuw remleidingwerk en daarna ga ik ook met de auto naar de apk. om het kort te houden, ik zou niet wanhopen als ik jou was die auto krijg je vast wel weer op de weg.
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
- Rodeo-6
- Contacteer:
Eerst maar eens even opgezocht waar zweeloo nu weer ligt, bij emmen dus.
Hoi Joop, als je kunt lassen, komt het allemaal goed.
Goed schoon slijpen, malletje maken van karton, blikje knippen en vast
bakken die handel.
Ook de achteras kan er onder vandaan en er weer aan vast, dat laatste is wat latiger, maar met wat trucjes wel te doen.
Denk er wel aan dat waar de as vast zit aan de balken er op die hoogte dubbele plaat zit, daarom roest het daar zo heerlijk,tank weghalen is handig.
Wat vrijwel iedereen vergeet is gaten boren zodat het toekomstige water eruit kan.
Grote Gaten, 10 mm of meer
En als laatste, lijnolie er door heen blazen.
Zie ook http://www.renault16.com/roest.htm
Hoi Joop, als je kunt lassen, komt het allemaal goed.
Goed schoon slijpen, malletje maken van karton, blikje knippen en vast
bakken die handel.
Ook de achteras kan er onder vandaan en er weer aan vast, dat laatste is wat latiger, maar met wat trucjes wel te doen.
Denk er wel aan dat waar de as vast zit aan de balken er op die hoogte dubbele plaat zit, daarom roest het daar zo heerlijk,tank weghalen is handig.
Wat vrijwel iedereen vergeet is gaten boren zodat het toekomstige water eruit kan.
Grote Gaten, 10 mm of meer
En als laatste, lijnolie er door heen blazen.
Zie ook http://www.renault16.com/roest.htm
>> Doe mij maar een DAF <<