Pagina 1 van 1
Geplaatst: za aug 28, 2004 2:33 pm
door otogazzi
In de auto hangt onder de verwarmings unit af en toe een druppel water.
Wil eens even gaan bekijken wat er loos is. Wat moet ik allemaal loshalen?
De verwarmingsconsolekap zitmet 3 torkies vast. maar dan.
Moet ook het dashbord los?
Vraag het eerst hier maar eens, voordat ik ergens aan begin. Is dat een beetje te doen (voordat ik alles los haal en het met geen mogelijk meer in elkaar krijg)
groeten nico
Geplaatst: za aug 28, 2004 7:50 pm
door Ron
http://www.r4club.nl/phpBB/viewtopic.ph ... 77&forum=2
Maar eerst zeker weten dat het niet uit je lekbak komt, of bij je ruit vandaan.
Geplaatst: za aug 28, 2004 9:34 pm
door Rodeo-6
Als je kachel lekt, ruikt ie naar koelvloeistof.
En ook de groeten van r5lecar.
Geplaatst: za aug 28, 2004 10:38 pm
door otogazzi
Groeten terug van de heks van Reeuweijk.
En harry potter was leuk!
_________________
Moto Guzzi Cal.III, Hyundai H100, R4 GTL,
en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
http://www.otogazzi.com
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: otogazzi op 2004-08-28 22:38 ]</font>
Geplaatst: zo aug 29, 2004 7:15 pm
door otogazzi
oke het dashbord moet dus ook los. Die zit maar vast met 2 bouten?.(links en rechts onder het dashbord)
Kan ik het hele zwikkie dan oplichten of zitten er nog addertjes onder het gras?
waar moet je nog meer opletten?
groeten nico
Geplaatst: zo aug 29, 2004 8:35 pm
door Jan-Geert
ook heel vaak lekt het kraantje.. trouwens koelwater vervangen kan nooit kwaad , olie verversen etc ook niet , incl remolie
gr jg
Geplaatst: zo aug 29, 2004 10:08 pm
door _pjotr_
Vergeet niet die schroef in het midden vlakbij de voorruit die los moet.
Geplaatst: zo aug 29, 2004 10:30 pm
door Rodeo-6
Zeg, Nico.......
Natuurlijk mag je alles van te voren op het forum vragen,
maar de simpelste manier van sleutelen aan een vier is gewoon maar eerst dingen gaan losschroeven, tot je daar gekomen bent waar je in je viertje wil zijn, het is niet meer dan een meccano doos en veel wijst de weg vanzelf.
En is het dan nog niet los, dan zit datgene
gewoon nog ergens anders vast.
En je wordt er ook ontzettend lenig van.
Ben je inmiddels zover dat je denkt dat je de kachel los hebt, dan gaat die niet los, want hij zit nog ergens anders vast.
Puzzel eerst maar even
Peter
vervolg kachelverhaal
Geplaatst: zo sep 19, 2004 10:12 pm
door otogazzi
Oke dan,
Ik heb nu het lek gedicht (volgens mij) door een pil in de radiator te gooien. Lekken doet hij niet niet meer.
Maar echt warm wordt de kachel ook niet.
We zijn uit Gulpen teruggereden met de kachel uit. Halverwege gecontroleerd: de toevoerslang naar de kachel was heet. (Logisch)
Daarna de kachel opengedraaid en verder gereden. Thuisgekomen gecontroleerd of de retourslang heet was en dit was het geval. Dus het systeem is niet verstopt. Toch geeft de kachel geen echte warmte af. Een soort lauw briesje.
Waar kan ik verder zoeken? (sh*t.. toch dat dashboard eruit)
Nico
Geplaatst: zo sep 19, 2004 11:20 pm
door Le Car
Nico,
Kijk eens of de luchttoevoerklep open gaat of dat een van de bedieningskleppen,lucht of warmte goed werken.
De warmteknop gaat bij jouw erg licht. Check maar eens of hij wel iets versteld en niet "dol" is.
Geplaatst: zo sep 19, 2004 11:35 pm
door Jan-Geert
beste is kachel doorspoelen en radiateur etc , kachelkraan vervangen en dan moet het goed zijn , pillen is noodoplossing , neem dan liever degene zonder korrels....