verwarming lekt
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
In de auto hangt onder de verwarmings unit af en toe een druppel water.
Wil eens even gaan bekijken wat er loos is. Wat moet ik allemaal loshalen?
De verwarmingsconsolekap zitmet 3 torkies vast. maar dan.
Moet ook het dashbord los?
Vraag het eerst hier maar eens, voordat ik ergens aan begin. Is dat een beetje te doen (voordat ik alles los haal en het met geen mogelijk meer in elkaar krijg)
groeten nico
Wil eens even gaan bekijken wat er loos is. Wat moet ik allemaal loshalen?
De verwarmingsconsolekap zitmet 3 torkies vast. maar dan.
Moet ook het dashbord los?
Vraag het eerst hier maar eens, voordat ik ergens aan begin. Is dat een beetje te doen (voordat ik alles los haal en het met geen mogelijk meer in elkaar krijg)
groeten nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
http://www.r4club.nl/phpBB/viewtopic.ph ... 77&forum=2
Maar eerst zeker weten dat het niet uit je lekbak komt, of bij je ruit vandaan.
Maar eerst zeker weten dat het niet uit je lekbak komt, of bij je ruit vandaan.
Groeten terug van de heks van Reeuweijk.
En harry potter was leuk!
_________________
Moto Guzzi Cal.III, Hyundai H100, R4 GTL,
en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
http://www.otogazzi.com
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: otogazzi op 2004-08-28 22:38 ]</font>
En harry potter was leuk!
_________________
Moto Guzzi Cal.III, Hyundai H100, R4 GTL,
en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
http://www.otogazzi.com
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: otogazzi op 2004-08-28 22:38 ]</font>
oke het dashbord moet dus ook los. Die zit maar vast met 2 bouten?.(links en rechts onder het dashbord)Op 2004-08-28 19:50, schreef Ron:
http://www.r4club.nl/phpBB/viewtopic.ph ... 77&forum=2
Maar eerst zeker weten dat het niet uit je lekbak komt, of bij je ruit vandaan.
Kan ik het hele zwikkie dan oplichten of zitten er nog addertjes onder het gras?
waar moet je nog meer opletten?
groeten nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Zeg, Nico.......
Natuurlijk mag je alles van te voren op het forum vragen,
maar de simpelste manier van sleutelen aan een vier is gewoon maar eerst dingen gaan losschroeven, tot je daar gekomen bent waar je in je viertje wil zijn, het is niet meer dan een meccano doos en veel wijst de weg vanzelf.
En is het dan nog niet los, dan zit datgene
gewoon nog ergens anders vast.
En je wordt er ook ontzettend lenig van.
Ben je inmiddels zover dat je denkt dat je de kachel los hebt, dan gaat die niet los, want hij zit nog ergens anders vast.
Puzzel eerst maar even
Peter
Natuurlijk mag je alles van te voren op het forum vragen,
maar de simpelste manier van sleutelen aan een vier is gewoon maar eerst dingen gaan losschroeven, tot je daar gekomen bent waar je in je viertje wil zijn, het is niet meer dan een meccano doos en veel wijst de weg vanzelf.
En is het dan nog niet los, dan zit datgene
gewoon nog ergens anders vast.
En je wordt er ook ontzettend lenig van.
Ben je inmiddels zover dat je denkt dat je de kachel los hebt, dan gaat die niet los, want hij zit nog ergens anders vast.
Puzzel eerst maar even
Peter
>> Doe mij maar een DAF <<
vervolg kachelverhaal
Oke dan,
Ik heb nu het lek gedicht (volgens mij) door een pil in de radiator te gooien. Lekken doet hij niet niet meer.
Maar echt warm wordt de kachel ook niet.
We zijn uit Gulpen teruggereden met de kachel uit. Halverwege gecontroleerd: de toevoerslang naar de kachel was heet. (Logisch)
Daarna de kachel opengedraaid en verder gereden. Thuisgekomen gecontroleerd of de retourslang heet was en dit was het geval. Dus het systeem is niet verstopt. Toch geeft de kachel geen echte warmte af. Een soort lauw briesje.
Waar kan ik verder zoeken? (sh*t.. toch dat dashboard eruit)
Nico
Ik heb nu het lek gedicht (volgens mij) door een pil in de radiator te gooien. Lekken doet hij niet niet meer.
Maar echt warm wordt de kachel ook niet.
We zijn uit Gulpen teruggereden met de kachel uit. Halverwege gecontroleerd: de toevoerslang naar de kachel was heet. (Logisch)
Daarna de kachel opengedraaid en verder gereden. Thuisgekomen gecontroleerd of de retourslang heet was en dit was het geval. Dus het systeem is niet verstopt. Toch geeft de kachel geen echte warmte af. Een soort lauw briesje.
Waar kan ik verder zoeken? (sh*t.. toch dat dashboard eruit)
Nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Nico,
Kijk eens of de luchttoevoerklep open gaat of dat een van de bedieningskleppen,lucht of warmte goed werken.
De warmteknop gaat bij jouw erg licht. Check maar eens of hij wel iets versteld en niet "dol" is.
Kijk eens of de luchttoevoerklep open gaat of dat een van de bedieningskleppen,lucht of warmte goed werken.
De warmteknop gaat bij jouw erg licht. Check maar eens of hij wel iets versteld en niet "dol" is.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.