binnen dak verwijderen

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
marco
Berichten: 103
Lid geworden op: vr mar 22, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 30856Bericht marco »

Ik heb een gat in mijn dak, vlakbij het scharnier van de achterklep. Hoe krijg ik dat plastic plafond fatsoenlijk los (en weer vast)? Ik heb drie doppen verwijderd (waarvan er een in mijn oog schoot)maar het zit nog tamelijk vast. Is geweld nodig of kan t met beleid?
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 30865Bericht Goof »

Het zit aan de voorkant nog vast met de schroeven waarmee ook de zonneklepjes vastzitten. Als die los zijn met een plamuurmes de zijkante lashalen vanachter de rand en ie komt los. Terugplaatsen gewoon door het er weer in te duwen, voorkant eerst, achterkant als laatste. Schroeven terug en klaar.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Goofy
Berichten: 77
Lid geworden op: di aug 13, 2002 2:00 am
Locatie: Rotterdam

Bericht: # 30867Bericht Goofy »

je hoeft ook echt niet bang te zijn dat je met dat plamuurmes je hemeltje naar de knoppen helpt!!! Ik heb geprobeerd zo'n ding fatsoenlijk in de vuilniscontainer te proppen, maar dat is gewoon niet te doen!!! Dat ding is niet kapot te krijgen!!! Scheurt niet, breekt niet, niks!!!!! Zagen was uiteindelijk de oplossing (benzinekettingzaag!!)!!
hankleinjan.nl
Berichten: 387
Lid geworden op: zo dec 21, 2003 2:00 am
Locatie: Rijssen

Bericht: # 31904Bericht hankleinjan.nl »

Als het materiaal oud is, en dat is het meestal kun je het gewoon met een hamer kapotslaan. Doe ik altijd met de binnenhemels van R4. Proberen dus.
:) Renault 4 TL 1983 205.000 km
hankleinjan.nl
Berichten: 387
Lid geworden op: zo dec 21, 2003 2:00 am
Locatie: Rijssen

Bericht: # 31905Bericht hankleinjan.nl »

slopers wel te verstaan.
Plaats reactie