Even voorstellen..

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 48371Bericht brecht »

ziet er goed uit thijs!

Mooie site van de band ook. (ik denk niet dat het helmaal mijn smaak is, maar toch.. mooie site)

Slipknot al aangeklaagd wegens het immiteren met hun maskers? :wink:
Gebruikersavatar
~thijs~
Berichten: 11
Lid geworden op: wo nov 17, 2004 10:16 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht: # 48379Bericht ~thijs~ »

Hoi Brecht

Ik moet zeggen dat de site al erg verouderd is en ik ben druk bezig mijn eerste zelf gemaakt site te maken :-?
voorproefje: www.paintedsmile.nl/pssite
en qua smaak, ja hebben we een hele kleine doelgroep jah
:wink:
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 48380Bericht brecht »

mmm ook leuk, lekker duidelijk met navigeren. Wie doet jullie artwork? (om maar eens een term te gebruiken) vind het logo erg mooi verwerkt in de site.

(anders dit ff voortzetten via pm)

Brecht
Saakje
Berichten: 1
Lid geworden op: do nov 18, 2004 10:10 pm
Locatie: Ridderkerk

Bericht: # 48418Bericht Saakje »

Hoi! Mijn naam is Saakje en voor de tweede keer in mijn leven bezit ik een Renault 4 GTL :)
De eerste kennen jullie allemaal wel onder tussen, want dat was niemand minder dan kareltje! Na onze mislukte poging die weer op te knappen rijd ik nu rond in een rode en ja ook deze heet weer Kareltje :wink:

Het begon allemaal een aantal jaar geleden toen ik na het behalen van mijn rijbewijs een autootje mocht uitzoeken / kopen. Na een bezoek aan de garage wist ik het! Ik zou in een Renault 4 gaan rijden, want deze stond daar en had direct mijn hart gestolen.

Nadat ik 5 jaar lang met veel plezier in mijn Karel had gereden moest hij weg, omdat ik promotie maakte :wink: en in een Renault Espace mocht / moest gaan rijden omdat Karel door zijn voegen zakte :(

Nu velen jaren later en heel wat Renaultjes verder ben ik nu weer waar het ooit begon!

Tot horens, groet Saakje :)
Ik heb veel plezier van mijn Renault 4
Gebruikersavatar
-Sniper-
Berichten: 41
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:07 pm
Locatie: V-town
Contacteer:

Bericht: # 48422Bericht -Sniper- »

Lowa all
Ik ben -Sniper- Ik ben een vriend van R4F6GTX Automaat en ik ben de eigenaar van de NATO R4F6, die binnenkort weer op de weg zal zijn. Mijn interesses zijn legervoertuigen, legermodellen, laserquest, waar ik in de topklasse wedstrijden mee speel.
Afbeelding
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is eruit.




Greetzzzzzzzzzz -Sniper-
Gebruikersavatar
Supersuus
Berichten: 447
Lid geworden op: do jun 06, 2002 2:00 am
Locatie: haarlem

Bericht: # 49088Bericht Supersuus »

R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 49090Bericht R4F6GTX Automaat »

Hee leuk, nog een! Heb je die allang zo? Die van -Sniper- gaat trouwens overgespoten worden, wel weer legergroen maar niet meer camouflage plus wat airbrushwerk. (doe ik dus). Plus tzt een bijpassende F6 aanhanger, uiteraard ook legergruun. Waarschijnlijk te zien tijdens nieuwjaarsreceptie.
Gebruikersavatar
Supersuus
Berichten: 447
Lid geworden op: do jun 06, 2002 2:00 am
Locatie: haarlem

Bericht: # 49185Bericht Supersuus »

Sterker nog , wij hebben er 2 gecamoufleerd :lol:

http://img127.exs.cx/img127/7608/i5hfot ... ue0007.jpg
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 49187Bericht R4F6GTX Automaat »

Wij eigelijk ook, maar 1 hebben we uitgeleend en die is ermee naar GB gereden en sindsdien nooit meer iets van gehoord... 2½ jaar geleden.
Kenteken heb ik maar ingestuurd.
Afbeelding

De huidige heb ik trouwens gespoten, niet gekwast zoals de eerste. Een verbeterde versie dus.
Gebruikersavatar
Supersuus
Berichten: 447
Lid geworden op: do jun 06, 2002 2:00 am
Locatie: haarlem

Bericht: # 49194Bericht Supersuus »

Denk je dat je origineel bent....rijden er nog 2! :-? :wink:
Als je verf moet hebben,in Utrecht op de Amsterdamsestraatweg hebben ze
de verf die wij gebruikt hebben.Maar dat is alweer een hele tijd geleden
dus wel verstandig om eerst even te bellen.Hij heet Snuffeldump.
Wel lekker bijdehand een auto lenen en nooit meer terugkomen.
Beetje vreemde kennissen?
Laatst gewijzigd door Supersuus op wo dec 08, 2004 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 49197Bericht R4F6GTX Automaat »

Legergroene verf heb ik zat om nog 20 R4tjes op te schilderen, maar bedankt voor de tip. Ik heb meer legerspul (USArmy en USAF) dus verf plus dingetjes om ze aan te kleden zoals jerrycans, antennes, gereedschap etc. Ook spullen te koop, mocht je die van jou willen aankleden.
De volgende die ik ga maken komt eruit te zien als een legerambulance. Beetje variatie...






Afbeelding

Okee, zal ik doen... We verhuizen dit wel naar topic diversen.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
jelmer
Berichten: 61
Lid geworden op: di jan 11, 2005 10:14 pm
Locatie: groningen

Bericht: # 50848Bericht jelmer »

hoi allemaal ik ben jelmer, sinds een jaar of vier het vriendje van merel. Merel post hier wel eens een berichtje en ik ook onder haar naam, waarbij wel eens opgemerkt werd dat ze voor een vrouw wel heel technisch was!?
Het word wel tijd om eens uit de kast te komen denk ik. We rijden in een witte f6combi rond in groningen, die met een blauwe rechterportier. Sinds kort hebben we een donkerblauwe gtl erbij, die ik momenteel eenzelfde restauratieproces laat ondergaan als de f6 tweeenhalf jaar geleden, dus veel laswerk en een nieuwe motor, remmen, ophanging etc. Ik heb zelf overigens altijd in een citroen gereden en mijn eerste auto was een kadett. Als klein jongetje heb ik wel jaren achterin een r4 gezeten overigens. Mijn laatste citroen was een prachtige gsa service uit 1983, ook een prachtige auto, maar de eenvoud en de uitstraling van het viertje heeft het op dit moment gewonnen.
groet, jelmer
Zeeverkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:45 pm
Locatie: Willemstad

Bericht: # 51352Bericht Zeeverkenner »

Zal me ook netjes voorstellen. opvoeding enzo.

Ik ben woonachtig in Willemstad, dat is dus 30 km onder Rotterdam en niet op dat iets warmere eiland.

Noem me zeeverkenner, verwijzend naar andere grote hobby bij de lokale scouting. Was begonnen als motorrijder, maar op een ijzige dag nadat ik op 1 cilinder liggend (BMW Boxer) door het rode stoplicht schoof besloot ik er toch maar iets stabieler op 4 wielen te gaan rijden zolang het glad bleef.
Bij het rondkijken naar een leuk karretje kwam ik in Rotterdam een F6 combi tegen en was gelijk verkocht. Dat was dom, want toen ik na herhaaldelijke vragen na 2 maanden nog niet het beloofde APK papiertje van de Deawoe garage Pelikaan in Rotterdam kreeg, kwam ik er bij mijn lokale garage houder achter dat de auto al twee jaar niet gekeurd was...
Dat was dus niet de afspraak. Evengoed kwam hij met een beetje lassen door de keuring en had geen zin in geouwehoer, dus heb ik het daarbij maar gelaten.
Binnen een week was de auto geannexeerd door de lokale vriendenband die geen rijbewijs hadden, dus wij met 6 man en vrouw en gitaren en versterker naar een van hun optredens 20 km verderop. Dat past prima als je de gitaren en de versterker gebruikt als 2e achterbank...
Als dan tijdens die rit de 2 uur eerder geinstalleerde radio in vlammen opgaat en in elke bocht een schurend geluid gehoord wordt (spatlappen), is de basis van een lange auto vriendschap gelegd. Want we kwamen er ook mee thuis, terwijl vanaf de achterste zitrij telkens geluiden kwamen als `we gaan dooood`. Had ook iets te maken met de gratis drank misschien.. (Natuurlijk niet bij de chauff).
Die wagen heeft ook de cover van de eerste cd van de band gesierd, met alle 5 de bandleden op de voorstoelen....
Daarna nog rood groen gespoten f6 voor donor onderdelen aangeschaft, moest eigenlijk aanhangwagen worden, is nooit gelukt.
Een paar jaar verder bleek de roest duivel hard toe te slaan en werd een rode GTL aangeschaft om de F6 te kunnen restaureren. Een poging om weer een studie te beginnen maakte het budget wel erg krap, ook qua tijd, en beide wagens zijn na een tijdje stilstaan helaas afgevoerd.
Waren mijn buren wel blij mee, ik nam 3 parkeerplaatsen in beslag van de acht die we met tien huizen gebruiken...
Na een daihatsu uitstapje (auto uit de 500 euro bak) en een paar jaar autoloos is er nu toch weer een F6 aangeschaft. Waarschijnlijk te duur voor zijn huidige staat, maar bedoeld om helemaal te renoveren. En weer een achterbank in te zetten. En een trekhaak. En radio. En nieuwe stoelen. En ... Jullie kennen het verhaal al denk ik, zullen er meer zijn die zo beginnen.
Hoe het eindigt weet ik nog niet, de BMW Boxer (21 jaar oud) staat al een tijdje in de woonkamer ter restauratie, de Honda CX500 2wieler (25 jaar jong) doet het nu nog wel maar kan ook opknapbeurtje gebruiken en de Honda SS50 (4takt brommert uit Napoleon`s tijd) hangt al veel langer in de schuur te wachten op wat nieuwe onderdelen.
Ik zal regelmatig domme vragen gaan stellen op het forum, ter lering ende vermaak, kijk maar bij de R4 blunders, als ik weer iets te enthousiast iets uit elkaar gehaald heb wat niet de bedoeling was.

En mijn normale naam is Martin
Hoor ik nou muizen achterin piepen? En wat betekend dat jus pannetje?
Gigos
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 03, 2005 8:30 pm
Locatie: Tilburg

Hoi

Bericht: # 51907Bericht Gigos »

Hoi,
Ik ben Gijs 24 jaar kom uit Tilburg en heb sinds iets meer dan een week een renault 4!
En wel een Portugese wordt nog een spannende rit naar huis ik zit nu in spanje en ben benieuwd wat me in nederland nog allemaal te wachten staat...

Groetjes Gijs
Gebruikersavatar
GeenEendje
Berichten: 32
Lid geworden op: za feb 05, 2005 2:51 am
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Voorstellen

Bericht: # 52002Bericht GeenEendje »

Hallo waarde R4 liefhebbers en andere Ren4ult enthousiastelingen,

Deze 32 jarige Rotterdammer is sinds enige tijd een R4 gek geworden.

Ik heb een GTL uit 85 bordeauxrood (of paars zoals sommigen zeggen) uit '85. Ik heb deze overgenomen van Sjanien Pennings.
Kenteken LS-90-RJ.

Ik ben nu eindelijk echt lid (tenminste ik heb betaald :oops: ).


Mijn naam is Yvo van Musscher en ik ben al een aantal keren bij bijeenkomsten geweest en ik hoop dat ik er geen enkele meer hoef te missen (Ingespannen baan en zo!!! :-? )

Salut!!
R4 TL Savane '88 en een Megane Estate 1.5 DCI FAP
http://www.ren4ult.net
Plaats reactie