Geplaatst: wo dec 17, 2003 8:00 pm
Vandaag is een sombere dag.
Mijn F4 is niet goedgekeurd bij het jaarlijkse APK feest.
- speling op de wiellagers LA + RA
- verschil op de achterremmen; 35%
- remslang loopt tegen wiel RV
- stuurkogel RV
- fuseekogelhoes Rboven + Lboven
- remslang LV zit gat in (alleen in de slang)
- reactiearm RV rubber is los
- fuseekogel Rboven speling
- koppeling slipt
- en nog wat kleine dingen (remlicht achter brand niet, koplampen niet juistafgesteld, schokbrekers voor lekken)
die fusees kan ik volgens mij wel zelf gaan vervangen. na een search op het forum is dat wel doenbaar dacht ik zo.
de stuurkogel moet ook wel doenbaar zijn
wat te doen met de wiellagers. dat is een wat ingewikkelder karwei.
en dat is hetzelfde verhaal voor de slippende koppeling, dat doe je niet even op een zonnige namiddag.
tips en aanwijzingen zijn welkom
Ik kreeg nog het advies om de F4 maar naar de sloop te brengen. Het zou toch nooit meer wat worden. Er was al ´wat blik´ op gelast om de roest te bedekken en volgend jaar zou ik toch weer met een waslijst bij hem staan,aldus onze vriend de garagist
Nou ik denk het niet. Toch niet bij die garage in ieder geval.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2003-12-17 19:01 ]</font>
Mijn F4 is niet goedgekeurd bij het jaarlijkse APK feest.
- speling op de wiellagers LA + RA
- verschil op de achterremmen; 35%
- remslang loopt tegen wiel RV
- stuurkogel RV
- fuseekogelhoes Rboven + Lboven
- remslang LV zit gat in (alleen in de slang)
- reactiearm RV rubber is los
- fuseekogel Rboven speling
- koppeling slipt
- en nog wat kleine dingen (remlicht achter brand niet, koplampen niet juistafgesteld, schokbrekers voor lekken)
die fusees kan ik volgens mij wel zelf gaan vervangen. na een search op het forum is dat wel doenbaar dacht ik zo.
de stuurkogel moet ook wel doenbaar zijn
wat te doen met de wiellagers. dat is een wat ingewikkelder karwei.
en dat is hetzelfde verhaal voor de slippende koppeling, dat doe je niet even op een zonnige namiddag.
tips en aanwijzingen zijn welkom
Ik kreeg nog het advies om de F4 maar naar de sloop te brengen. Het zou toch nooit meer wat worden. Er was al ´wat blik´ op gelast om de roest te bedekken en volgend jaar zou ik toch weer met een waslijst bij hem staan,aldus onze vriend de garagist
Nou ik denk het niet. Toch niet bij die garage in ieder geval.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2003-12-17 19:01 ]</font>