Pagina 1 van 1

Geplaatst: do nov 13, 2003 11:36 am
door Jan-San
Ik ben nu al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over het volgende:
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?

Wie kan de mist voor mij wegblazen....


(Heb geen boek bij de hand dus vandaar de vraag ook.)

_________________
R4F4 Alpine tuning project RULES!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jan-San op 2003-11-13 15:17 ]</font>

Geplaatst: do nov 13, 2003 1:15 pm
door an3s
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.

Geplaatst: do nov 13, 2003 4:36 pm
door Goof
En wie kan me vertellen hoe dat bij de 5AT zit? die heeft namelijk maar 3 uitgangen op z'n hoofdremcylinder en die van een GTL past niet op de bekrachtiger.

Geplaatst: do nov 13, 2003 5:15 pm
door Jan-San
Dat zoeken we op!

Geplaatst: do nov 13, 2003 9:41 pm
door R4F6GTX Automaat
Op 2003-11-13 12:15, schreef an3s:
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.
Niet helemaal waar, de beide remleidingen komen weer samen in de remdrukverdeler, waar beide achterwielen op aangesloten zijn. Hoe zit dat dan?

_________________
Leuke viertjes o.a. F6 automaat, F6 Sinpar(4x4), F6 Nato.
Ik zoek een 1935-1942 Packard Super 8.

Ille potens sui laetusque deget
qui licit in diem dixisse Vixi

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-11-13 20:41 ]</font>

Geplaatst: do nov 13, 2003 9:44 pm
door R4F6GTX Automaat
Op 2003-11-13 10:36, schreef Jan-San:
Ik ben nu al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over het volgende:
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?
Arm hoofd. Afbeelding
Als je nou een remdrukverdeler pakt met 3 in/uitgangen, zoals die je bij mij aan het slopen bent?

_________________
Leuke viertjes o.a. F6 automaat, F6 Sinpar(4x4), F6 Nato.
Ik zoek een 1935-1942 Packard Super 8.

Ille potens sui laetusque deget
qui licit in diem dixisse Vixi

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-11-13 20:46 ]</font>

Geplaatst: do nov 13, 2003 10:15 pm
door Gast
Op 2003-11-13 20:41, schreef R4F6GTX Automaat:
Op 2003-11-13 12:15, schreef an3s:
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.
Niet helemaal waar, de beide remleidingen komen weer samen in de remdrukverdeler, waar beide achterwielen op aangesloten zijn. Hoe zit dat dan?
Weet ik niet precies. Heeft die drukverdeler niet gewoon ook 2 gescheiden circuits?

Geplaatst: do nov 13, 2003 10:16 pm
door an3s
Ja hoor, het is weer eens een drukke dag geweest en dus vergat ik weer eens in teloggen. Sorry, dat was ik dus.