uitlaat

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 26876Bericht Folkert »

Mijn uitlaat komt aan de zijkant onder de auto vandaan... Misschien toch maar eens overwegen om die volledig onder de auto door naar achteren te laten lopen. Dan heb ik op de plek waar vroeger ooit een benzinetank zat wel plek voor een dempert. Maar ja, daar krijg ik die pijp niet naartoe (onder het chassis door...)
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 26883Bericht R4F6GTX Automaat »

Op mijn Jeep heb ik zo'n Amerikaanse "Cherry Bomb" uitlaat. Klinkt alsof het een vette V8 is, maar het is slechts een (vette) 6 cyl. Klinkt zoiets ook lekker op een R4?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 26884Bericht philip »

ik denk dat een cherry bomb ook met een gewoon 4 cilindertje klinkt als een stoere 6 cilinder kwestie van proberen
philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 27021Bericht philip »

hee folkert waarom neem je niet een rechthoekige pijp een platte en maa deze tussen je demper en spruitstuk
dan heb je alweer wat meer grondvrijheid
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 27024Bericht Goof »

Denk dat een platte rechthoekige buis meer weerstand geeft. Als ik me niet vergis draaien de gassen zo'n beetje door de uitlaat.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 27030Bericht Folkert »

Ik heb nog niet echt last van de bodemvrijheid, maar met een demper wordt dat niet wat... En misschien moettie nog eens wat lager op zn wieltjes komen te staan...
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 27197Bericht Jan-Geert »

Op 2003-09-25 23:19, schreef Da-Goof:
Der zullen weinig APK keurmeesters zijn die elke uitlaat onder de loep gaan nemen. Maar als je der idd zo'n shiny harley uitlaat onder hangt, dan valt dat wel op ja. En dan gaan ze zich achter hun oren krabben. Als je een gewone nette uitlaat neemt, dan is er niks aan het handje. Dus een group A absorptie dempertje kan best denk ik.
Hoe doet JG dat anders met z'n demper? Der zijn toch geen sportdempers te koop met typegoedkeuring voor de 4?

Bullshit t verhaal vd uitlaat , als ie maar deugdelijk bevestigd zit en lekdicht is :wink:
Plaats reactie