Mijn uitlaat komt aan de zijkant onder de auto vandaan... Misschien toch maar eens overwegen om die volledig onder de auto door naar achteren te laten lopen. Dan heb ik op de plek waar vroeger ooit een benzinetank zat wel plek voor een dempert. Maar ja, daar krijg ik die pijp niet naartoe (onder het chassis door...)
Op mijn Jeep heb ik zo'n Amerikaanse "Cherry Bomb" uitlaat. Klinkt alsof het een vette V8 is, maar het is slechts een (vette) 6 cyl. Klinkt zoiets ook lekker op een R4?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik heb nog niet echt last van de bodemvrijheid, maar met een demper wordt dat niet wat... En misschien moettie nog eens wat lager op zn wieltjes komen te staan...
Op 2003-09-25 23:19, schreef Da-Goof:
Der zullen weinig APK keurmeesters zijn die elke uitlaat onder de loep gaan nemen. Maar als je der idd zo'n shiny harley uitlaat onder hangt, dan valt dat wel op ja. En dan gaan ze zich achter hun oren krabben. Als je een gewone nette uitlaat neemt, dan is er niks aan het handje. Dus een group A absorptie dempertje kan best denk ik.
Hoe doet JG dat anders met z'n demper? Der zijn toch geen sportdempers te koop met typegoedkeuring voor de 4?
Bullshit t verhaal vd uitlaat , als ie maar deugdelijk bevestigd zit en lekdicht is