Geplaatst: wo aug 06, 2003 8:56 pm
Beste mensen,
Allen (Da Goof, Paul, Philip,AN3S) die hebben meegedacht: dank!
De tip Piet Boekee in Delft bleek de gouwe. Naar Delft durfde ik nog net te rijden. Binnen één week gepiept àraison van € 350 (7 uur à€ 50 incl materiaal); naast de twee achterwielophangingen/kokerbalk ook nog twee plaatjes vooraan ingelast. Alles weer in de body???? (tectiel?) gezet èn een jaar garantie. Het ziet er keurig uit. We komen waarschijnlijk naar de R4 dag in september om hem te laten bewonderen.
Nu mijn volgende vraag: volgens Piet is tectyleren (of hoe dat ook heet tegenwoordig) zonde van het geld. Schoonhouden, niet rijden als er 's winters gepekeld is, is voldoende (ervaring o.a. met jarenlang Volvo Amazone), en àls er dan wat is dan is een stuk laten inlassen per saldo goedkoper! Wie reageert hierop?
Groet
Berend
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: berend op 2003-08-06 20:56 ]</font>
Allen (Da Goof, Paul, Philip,AN3S) die hebben meegedacht: dank!
De tip Piet Boekee in Delft bleek de gouwe. Naar Delft durfde ik nog net te rijden. Binnen één week gepiept àraison van € 350 (7 uur à€ 50 incl materiaal); naast de twee achterwielophangingen/kokerbalk ook nog twee plaatjes vooraan ingelast. Alles weer in de body???? (tectiel?) gezet èn een jaar garantie. Het ziet er keurig uit. We komen waarschijnlijk naar de R4 dag in september om hem te laten bewonderen.
Nu mijn volgende vraag: volgens Piet is tectyleren (of hoe dat ook heet tegenwoordig) zonde van het geld. Schoonhouden, niet rijden als er 's winters gepekeld is, is voldoende (ervaring o.a. met jarenlang Volvo Amazone), en àls er dan wat is dan is een stuk laten inlassen per saldo goedkoper! Wie reageert hierop?
Groet
Berend
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: berend op 2003-08-06 20:56 ]</font>