(dringend) werkplek gezocht rondom Arnhem

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Sam
Berichten: 11
Lid geworden op: wo nov 27, 2019 12:54 pm

(dringend) werkplek gezocht rondom Arnhem

Bericht: # 180174Bericht Sam »

Hallo allemaal!

Ik ben Sam en ik studeer Automotive Engineering bij de HAN in Arnhem. Sinds de zomer ben ik bezig met het bouwen van een viertje, ik heb van alles op de planning staan; er komt een Alpine Turbo blok in, ombouw naar injectie, 5-bak, rolkooi, etc. Een soort upgrade van de vorige GTL die ik met school heb gebouwd voor het retourtje Marokko. Nathan, klasgenoot en beste maat, en ik hebben tegen het einde van het eerste studie jaar in samenwerking met de HAN een project opgericht waarbij we een viertje opknapten en upgrade om deel te nemen in de 4L Trophy Rally het team heet: HAN4L (han4l.com) (rally organisatie: 4ltrophy.com)

Het probleem waar ik nu mee zit is dat school alle project auto's onder het parkeerdek weg wil hebben; na wat vreemde akkefietjes, veroorzaakt door mensen die soms niet eens student zijn bij Automotive, moeten nu alle project auto's weg (Auto spuiten en verdruppels op andere auto's knoeien, motoblok uit auto's takelen etc). de HAN heeft deze week laten weten dat de auto's binnen 6 weken weggesleept gaan worden.

Mijn vraag is daarom of er misschien iemand is die mij kan helpen met een werkplek in de buurt van Arnhem of een goede tip! alle tips en ideeën zijn welkom, mijn email en telefoonnummer: sam.voncken@hotmail.nl, 0640278284.

Ik kijk uit naar jullie tips!

Met vriendelijk groet,

Sam (beer)

p.s. hieronder wat foto's van mijn race monster project:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Foto's van de 4L Trophy:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Piloot en Copiloot, Nathan (rechts) en ik (links), en het team!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
HAN4L - 4L Trophy 2020
R4 AT
Plaats reactie