Algemene informatie R4 Landmarkrally

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL

Plaats reactie
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 176688Bericht evenementencommissie »

Nog even en het is 2021; een dubbel jubileumjaar want de Renault 4 bestaat 60 jaar én wij, als club, bestaan 30 jaar! En dat gaan we vieren!

In juni gaan we weer proberen een kampeer evenement te organiseren, in het midden van het land. Noteer die datum dus alvast in je agenda: op 11, 12 en 13 juni 2021 houden we het jubileumtreffen op camping ‘De Lucht’ in Renswoude.

Naast dit weekend hebben we ook het ‘R4-Landmark’ jubileumevenement. Dit evenement start op 1 maart, het moment dat je R4 uit de wegenbelasting-winterstalling komt, en duurt tot 1 december, wanneer hij weer de winterstalling in gaat.

Het is de bedoeling dat je met je R4 het hele jaar punten verzamelt, door in het hele land landmarks te bezoeken. Een landmark is een oriëntatiepunt, beeldbepalende plaats, gebouw of object in het landschap. In totaal zijn er zestig R4-landmarks in Nederland te bezoeken. Van het uiterste noorden tot het zuiden, van oost naar west. Je mag dus het hele jaar lekker toeren. In je jarige auto!

Bij het landmark maak je een foto met daarop: (1) het landmark, (2) je ingeschreven Renault4 en (3) de controlekaart. Deze controlekaart ontvang je samen met de spelregels na inschrijving, via de post. Per landmark verzamel je punten. Afhankelijk van de locatie kunnen punten verschillen; hoe ‘moeilijker’ te bereiken, hoe meer punten. Daarnaast zijn er een aantal BONUS landmarks aanwezig, waar iets meer te halen valt dan uitsluitend punten voor de wedstrijd.

Je mailt de foto naar het mailadres r4landmark@r4club.nl

Naast een foto met het controle bord kun natuurlijk ook nog een mooie foto maken voor de maandelijkse forum fotowedstrijd, zo sla je twee vliegen in één klap!

Na 1 december wordt de balans opgemaakt en kunnen er geen foto’s meer worden ingestuurd. Naast een 1ste prijs voor de meeste punten, zullen er ook prijzen zijn voor wie de meeste landmarks heeft bezocht en wie de mooiste, gekste, meeste bijzonder foto heeft gemaakt. Dit ter beoordeling van de jury (Evenementencommissie).

Voor dit evenement moet je apart opgeven middels het formulier in deze Vrijbuiter. Vul deze volledig in. Na ontvangst van je inschrijfformulier en inschrijfgeld krijg je de lijst met 60 Landmarks, controlekaart en spelregels per post thuis gestuurd. Doe mee en geef je op!
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 176689Bericht evenementencommissie »

Let bij het maken van je foto nabij het Landmark altijd op je eigen veiligheid. Kijk uit dat je niet zomaar je auto bij een gevaarlijke of onoverzichtelijke situatie parkeert om de foto te maken. Veiligheid staat altijd voorop!
Maak de foto van je 4tje, met daarop óók het controle bord. Foto’s zonder of onduidelijke foto’s zullen door de controlecommissie afgekeurd worden en dat beteken. Géén punten!

Foto 1 is een mooie foto maar zal worden afgekeurd voor de Landmark rally. Het controle bord is hier vergeten. Natuurlijk kun je deze foto wel gebruiken voor de maandelijkse fotowedstrijd op het forum. Hier valt eeuwige roem te winnen en misschien wordt je foto ooit gebruikt voor de leden pas.
Foto 2, 3 en 4 zijn allen goed. Je hoeft voor de Landmark wedstrijd echter maar 1 foto in te sturen!

(foto's groter gemaakt, Rik H.)
FOTO1
Afbeelding

FOTO2
Afbeelding

FOTO3
Afbeelding

FOTO4
Afbeelding
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177168Bericht evenementencommissie »

Het inschrijfformulier is inmiddels op op het nieuwsoverzicht pagina geplaatst.
of klik op onderstaande link.

http://www.r4club.nl/files/media/aanmel ... -1600.docx
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177401Bericht evenementencommissie »

Inmiddels zijn er flink wat aanmeldingen binnen voor de R4Landmarkrally.

Binnenkort is het 1 maart en gaat het evenement van start. In verband met de organisatie van dit evenement, is het aan te bevelen dat je deze inschrijving vóór 1 maart heb geregeld!

Uit diverse reacties heb ik al vernomen dat er een aantal fanatieke rallyrijders het land door zullen racen. Anderen zullen op hun dooie akkertje de punten bij elkaar sprokkelen. Er zullen in ieder geval flink wat kilometers afgelegd worden.

De 60 landmarks liggen verspreid in het hele land, waar dat zeggen we nog even niet. Ik ben nu al nieuwsgierig naar de mooie foto’s, die hopelijk op de diverse social media zullen verschijnen; van de R4 op het pontje bij VIERlingsbeek of die op de veerboot naar Texel.

Gebruik de (Instagram) Hashtag #R4Landmarkrally bij je foto’s. We gaan ze zeker leuk vinden. Én vergeet natuurlijk de maandelijkse forum-fotowedstrijd niet. Hier valt maandelijks eeuwige roem te verdienen.

Stap bij een aantal Renaultdealer landmarks gerust naar binnen voor een kop koffie; zij weten dat jullie zomaar op de stoep kunnen staan met je R4. Wie weet vind je in de etalage/showroom een fraai exemplaar!

Waar je ook zeker naar toe moet is het R4 landmark in Beneden-Leeuwen. Voor elke landmark-deelnemer die zich tijdig voor 1 maart heeft opgegeven, ligt een kleine verrassing klaar.

Aanmelden dus!
Laatst gewijzigd door evenementencommissie op wo jan 27, 2021 9:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177404Bericht Jan1962 »

"Vierlingsdijk" zal wel Vierlingsbeek moeten zijn. Daar hebben ze een veerpont over de Maas.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177405Bericht evenementencommissie »

Jan1962 schreef: wo jan 27, 2021 8:34 am "Vierlingsdijk" zal wel Vierlingsbeek moeten zijn. Daar hebben ze een veerpont over de Maas.
Goed opgemerkt jan.
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177430Bericht Jan1962 »

Ik ben er dan ook jarenlang (soms bijna dagelijks) overheen gegaan. :)
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Gebruikersavatar
guussmeets
Berichten: 3
Lid geworden op: di feb 02, 2021 11:55 am

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177726Bericht guussmeets »

Ik sta te trappelen om te beginnen.
Het is bijna een maart.
Wanneer krijg ik de controlekaart en de spelregels?
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177752Bericht Jan1962 »

Mijn R4 en ik zijn er helemaal klaar voor!

Afbeelding
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
SimonF
Berichten: 41
Lid geworden op: di mei 22, 2012 5:28 pm
Locatie: Nieuw-Vennep

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177753Bericht SimonF »

Tof Jan!
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177755Bericht evenementencommissie »

guussmeets schreef: vr feb 19, 2021 9:38 am Ik sta te trappelen om te beginnen.
Het is bijna een maart.
Wanneer krijg ik de controlekaart en de spelregels?

Ja met dit mooie weer begint het weer te kriebelen.
Nog een paar dagen geduld Guus. :wink:
EricR4
Berichten: 85
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 10:45 pm
Locatie: Betuwe

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177761Bericht EricR4 »

Dit weekend de eerste ritten gemaakt.
Helaas nog niet voor de puntenscore.
Maar wel heerlijk zonnig.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 177770Bericht R4F6GTX Automaat »

ik ga niet mee; mijn R4 is nog in reparatie en het gaat langzaam...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 179709Bericht evenementencommissie »

Hallo alle Landmarkpioniers,

Hier een kleine update over de Landmark Rally 2021.
Als eerste willen we jullie de allerbeste wensen toewensen voor het jaar 2022, en dat het komende jaar een goed ‘lekker in mij R4 toerjaar’ mag worden. Gelukkig duurt het jaar nog lang dus hopelijk nog mogelijkheden genoeg om er op uit te trekken.
De eerst activiteit voor 2022 stond natuurlijk gepland voor 23 januari, de Nieuwjaars receptie en prijsuitreiking van de Landmarkrally. Gezien de huidige situatie met betrekking tot Covid heeft het bestuur reeds besloten deze activiteit uit te stellen.
Maak je niet ongerust. De prijsuitreiking gaat plaatsvinden. De precieze datum is alleen op dit moment nog niet definitief vastgesteld. We gaan jullie dit zo spoedig mogelijk laten weten wanneer hier duidelijkheid over is.

Een paar andere ook belangrijke data voor 2022 willen we jullie niet onthouden:

Voorjaar evenement op 10,11 en 12 juni in Zeeland op de Gorishoekse Hoeve in Scherpenisse

Najaar evenement op 09,10 en 11 september in Overijssel op de Vechtvallei in Diffelen


Noteer die data dus alvast maar in je agenda!

Met vriendelijke groet.

Evenementen commissie.
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Algemene informatie R4 Landmarkrally

Bericht: # 180047Bericht evenementencommissie »

Afbeelding

Het heeft even geduurd maar het lijkt erop dat we er met zn alle weer op uit mogen!

27 maart is het Magazijn geopend van 11:00 tot 13:00 uur.
daarna gaan we met elkaar proosten op het komend jaar en de prijsuitreiking doen van de Landmarkrally 2021.
dus noteer de datum 27 maart maar in je agenda!

tot dan!
Plaats reactie