fan
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
fan
hoe zat het ook al weer... ik heb mijn werkplaatsboek niet in de buurt dus ik kan het electrisch schema niet bekijken, waar komt de stroom van de koelventilator ook al weer vandaan? mijn eigen F6 is niet meer origineel dus dat ik niet te vergelijken...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: fan
ja, dat dacht ik ook maar die is dus nergens te vinden...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: fan
Inderdaad directe plus. Kluwer zegt aansluiting 1 op het contactslot (zwarte draad). Dan via thermoswitch naar ventilatormotor. Andere aansluting vd ventilatormotor ligt op de versnellingsbak aan de massa (aftakking vd massakabel vd startmotor).
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- Gertjan Glaslicht
- Berichten: 6
- Lid geworden op: zo okt 09, 2016 4:28 pm
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
- Gertjan Glaslicht
- Berichten: 6
- Lid geworden op: zo okt 09, 2016 4:28 pm
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Re: fan
Zit gewoon met vier tie-wraps door de radiateur heen vast
Re: fan
Ben benieuwd of de koellamellen dat op den duur overleven. Lijkt me zaak te zorgen dat de ventilator spelingsvrij vast zit, anders rammelt deze tijdens het rijden en beschadig je op den duur genoemde lamellen.Gertjan Glaslicht schreef: ↑do aug 13, 2020 11:17 am Zit gewoon met vier tie-wraps door de radiateur heen vast
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd