Inbouwen radio

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 19394Bericht an3s »

Op 2003-05-08 15:06, schreef Jurr:
en als je in de buurt van Delft bent staat daar een witte r4 op de sloop met een 'bak' erin!
Ik ben dat ding vandaag wezen bekijken maar er zat intussen werkelijk zowat niks meer in :smile: Overigens wel een triest gezicht. Het zag er uit als een viertje dat best gered had kunnen worden.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 19397Bericht an3s »

Ter aanvulling nog het volgende:

Als je de radio na het contactslot aansluit moet je bij een digitale radio nog een tweede draad voor het contactslot aanleggen voor de permanente 12V die de radio nodig heeft om zijn presets te omthouden.

En de zekering op de radio kan nooit als vervanging dienen voor een zekering in de bedrading: De meeste kortsluitingen in een auto worden veroorzaakt door slechte of doorgesleten isolatie van de bedrading.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Gebruikersavatar
rodeo4
Berichten: 41
Lid geworden op: wo okt 23, 2002 2:00 am
Locatie: Delft

Bericht: # 19525Bericht rodeo4 »

even "offtopic", zoals dat zo mooi heet, maar bij welke sloop in delft staat dat witte 4-tje?
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 19526Bericht an3s »

Gewoon DE sloop aan de rotterdamse weg. Rotterdamse weg afrijden tot halverwege zwetheul, dan zie ja aan de linkerkant een rood-wit-blauw geschilderde container staan met daarop de tekst 'autodemontage delft' of zoiets. Daar is het.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Gebruikersavatar
rodeo4
Berichten: 41
Lid geworden op: wo okt 23, 2002 2:00 am
Locatie: Delft

Bericht: # 19527Bericht rodeo4 »

ah die,
200 meter daarvoor, bij dat zigeunerkamp zit er ook eentje. Die heeft alleen niet zo veel staan, maar wel een relaxte baas... :smile:
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Bericht: # 19611Bericht Rudi »

Maar, als ik het goed begrijp(interessante topic trouwens) kan ik mijn Pioneer met 4 x 40 watt zonder problemen inbouwen, heb bij de Brezan een verloop-stekker gehaald en zou dus kleur bij kleur moeten houden plus een zekering en de massa voor het contact wegnemen.
The_Underd0g
Berichten: 83
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 2:00 am
Locatie: Vorselaar,.. Belgie

Bericht: # 19612Bericht The_Underd0g »

Ge kunt als ge wilt alles inbouwen in een R4
ik heb een blauwpunk 2*40 watt radio + een 2*100W(piek) versterker steken en da gaat allemaal gewoon beetje solderen kabels trekken enzo
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 19614Bericht an3s »

Op 2003-05-13 20:51, schreef Rudi:
Maar, als ik het goed begrijp(interessante topic trouwens) kan ik mijn Pioneer met 4 x 40 watt zonder problemen inbouwen, heb bij de Brezan een verloop-stekker gehaald en zou dus kleur bij kleur moeten houden plus een zekering en de massa voor het contact wegnemen.
Ja hoor, dat gaat. Alleen zou ik dan wel een eigen zekering gebruiken en hem niet ergens bij op zetten.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 19625Bericht Ron »

Kleur bij kleur? Je moet zelf heel de kabelbende nog trekken door je wagen dus je bent vrij in je keuze, niet?
Plaats reactie