versies uitlaatpakking
Geplaatst: za feb 11, 2017 12:20 am
Broeders en zusters
De motor (GTL, 1100 cc, 1984) liep de laatste tijd niet mooi meer stationair en was eigenlijk ook niet meer af te stellen
Omdat ik de startmotor moest vervangen heb ik dat toch maar even gedaan via het losnemen van het uitlaatspruitstuk. Vandaar mij oproep elders voor een andere pakking.
Toe ik eens goed naar de pakking keek zag ik twee scheuren--> valse lucht bij 3-4. Nu had ik twee jaar geleden het zelfde probleem met een pakking. Ook scheuren en ik begin te twijfelen aan mijn vaardigheden.
Ik heb toch maar nieuwe pakkingen besteld
de bovenste is de defecte) en toen zag ik de grote en kleine verschillen. Grootste verschil: in het midden meer materiaal voor de beide boutgaten. Kleine verschillen: de afstand van de meest rechtse gaten. Je krijgt de pakking zonder moeite over draadeinden, maar hij trekt kapot, na het monteren, vermoedelijk door temperatuurverschillen.
Herkent iemand de pakking die ik heb gebruik en die kapot ging?
vr gr Fons
De motor (GTL, 1100 cc, 1984) liep de laatste tijd niet mooi meer stationair en was eigenlijk ook niet meer af te stellen
Omdat ik de startmotor moest vervangen heb ik dat toch maar even gedaan via het losnemen van het uitlaatspruitstuk. Vandaar mij oproep elders voor een andere pakking.
Toe ik eens goed naar de pakking keek zag ik twee scheuren--> valse lucht bij 3-4. Nu had ik twee jaar geleden het zelfde probleem met een pakking. Ook scheuren en ik begin te twijfelen aan mijn vaardigheden.
Ik heb toch maar nieuwe pakkingen besteld
de bovenste is de defecte) en toen zag ik de grote en kleine verschillen. Grootste verschil: in het midden meer materiaal voor de beide boutgaten. Kleine verschillen: de afstand van de meest rechtse gaten. Je krijgt de pakking zonder moeite over draadeinden, maar hij trekt kapot, na het monteren, vermoedelijk door temperatuurverschillen.
Herkent iemand de pakking die ik heb gebruik en die kapot ging?
vr gr Fons