Pagina 1 van 1
Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: zo apr 05, 2015 11:04 pm
door ybo
hi,
wie weet of de achterdeur van een r4f4 van de franse post dezelfde afmetingen heeft dan een gewone r4f4.
Heb ergens gelezen dat er een verschil is maar weet niet meer wat.
gr
ivo
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 7:48 pm
door marcGTL.BE
Ik weet wel dat er zijn zonder girafoon
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 8:12 pm
door ybo
okéé, dacht ook iets van de motor of zoiets.
gr
ivo
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 8:43 pm
door marcGTL.BE
zowel de 850 als de 1100 (niet van gtl)kan in een F4 origineel liggen
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 8:55 pm
door harbourseal
En om de verwarring compleet te maken.
De f4 is in Belgie ook nog geleverd met een 956cc motor.
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 9:43 pm
door ybo
dank U wel voor de info,heb het terug gevonden, was een speciaal sluiting waar ge de achterdeur kon mee vastzetten zodat die bij hevige wind niet toe vloog.
gr
ivo
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 10:28 pm
door marcGTL.BE
Mijn F4 COMBI is een Belgische postwagen en heeft op de deuren ook deurstoppers zitten waarbij de deur blijft openstaan


Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 11:07 pm
door Rudi
Die deurstoppers heb ik ook, geen girafon en....956cc, dus een Belgische F4 van de posterijen.
Met splitter onder de motorkap voor de tachograaf (die ik overigens nog niet gevonden heb).
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 11:18 pm
door R4F6GTX Automaat
die splitter zoek je ook niet echt want ik heb 'm je ooit aangeboden maar 't ligt er nog steeds... incl de tacho...
Re: Achterdeur r4f4 van de franse post
Geplaatst: ma apr 06, 2015 11:55 pm
door marcGTL.BE
Rudi schreef:Die deurstoppers heb ik ook, geen girafon en....956cc, dus een Belgische F4 van de posterijen.
Met splitter onder de motorkap voor de tachograaf (die ik overigens nog niet gevonden heb).
De mijne is met girafon en 850cc de splitter heb ik maar geen kabels en tacho