Tip voor wielmoeren
Geplaatst: di nov 25, 2014 7:08 pm
Voor degenen met de conische moeren op de R4
Houd in de gaten dat ze er soepel op gaan. Zodra ze stroef en echt moeilijk gaan kan het zijn dat je wielmoer "op" raakt.
Vandaag 2,5u lopen kloten om een wielmoer van de volvo af te krijgen. Bleek een goedkoop ding te zijn die zich in het draad had vastgevreten...
Velg beschadigd, wielbout inmiddels vervangen (half uurtje, de ironie) en weer klaar.
Be advised (en gooi bij het vervangen ook een beetje kopervet op je bout, helpt je moer er ook makkelijker af)
Houd in de gaten dat ze er soepel op gaan. Zodra ze stroef en echt moeilijk gaan kan het zijn dat je wielmoer "op" raakt.
Vandaag 2,5u lopen kloten om een wielmoer van de volvo af te krijgen. Bleek een goedkoop ding te zijn die zich in het draad had vastgevreten...
Velg beschadigd, wielbout inmiddels vervangen (half uurtje, de ironie) en weer klaar.
Be advised (en gooi bij het vervangen ook een beetje kopervet op je bout, helpt je moer er ook makkelijker af)