Nooit verwacht, toch een R4

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
inmijneendje
Berichten: 2
Lid geworden op: ma okt 20, 2014 11:14 am

Nooit verwacht, toch een R4

Bericht: # 153162Bericht inmijneendje »

Mijn naam is Bart, 46 jaar getrouwd, 4 kids en erge fan van oudere auto's. Zelf rij ik een Volvo 945 met bijna 6 ton op de teller, mijn vrouw rijdt nog Alto maar ben druk bezig (weer) een 2cv aan het opknappen voor haar; beide mijn grote passie. Omdat wij in het gelukkige bezit zijn van een boerderij in Noord Frankrijk, kom ik nog wel eens leuke oldtimers tegen. Zo ook afgelopen zondag tijdens een bezoekje aan een oude boerderij waar 2 (slechte) 2cv 's stonden. De boer had in de schuur nog een Renault 4 (ex Gendarmerie) uit later bleek 1990 staan. Het was toch zeker liefde op het eerste gezicht. De auto rijdt nog, heeft een klein gaatje in de bodem, iets laswerk aan de binnenschermen en optisch zeker een fraaie. De koop was snel gesloten; hij stond in de weg. De Renault blijft voorlopig in Frankrijk om verder op te knappen en te conserveren en gaat in de tussentijd gebruikt worden om stokbroodjes bij de boulangerie te halen. Later (liever morgen) wil ik 'm toch mee naar NL nemen voor dagelijks gebruik hier. In de toekomst heb ik jullie vermoedelijk nog hard nodig voor technische steun en tips. Voorlopig ga ik het forum afspeuren om meer van de techniek te leren. Ik wil graag een foto plaatsen, maar moet nog even leren hoe.
P.s. "jullie" site ziet er mooi en overzichtelijk uit (nw)

Franse groeten,

Bart
Gebruikersavatar
Eelco
Berichten: 691
Lid geworden op: za feb 18, 2012 6:02 pm

Re: Nooit verwacht, toch een R4

Bericht: # 153171Bericht Eelco »

Gaaf, een echte schuurvondst! Welkom!
Renault 4 R1123 845cc 1968
Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8 1997
Ford S-Max 2.5i 20V Turbo 2006
Honda Helix CN250 1986
Plaats reactie