Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Wit is grondverf..... oftewel, grondverf is wit...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
R4F6GTX Automaat schreef:Wit is grondverf..... oftewel, grondverf is wit...
348 is één van de kleuren van Renault en dus geen grondverf
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
er staat anders PRIME op... maar ik vind wit geen kleur, het moet er juist uitspringen, iets aparts of een fel kleurtje bijvoorbeeld, zo'n leuk autootje... er zijn al zo veel witte (modernere) voertuigen. z'n oude rode was dan beter,= origineel F4 kleurtje, of knalgeel, maar wit? nee... misschien stam ik nog uit de tijd dat ze een wagen speciaal wit maakten om dan de oneffenheden te verdoezelen, speciaal na een restauratie, of in sommige gevallen 'roestoratie'....
waardevermindering...
waardevermindering...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
348 is een originele Renault kleur en werd ook op de F4 toegepast(dus een originele F4 kleur), daar is dus niks mis mee. Mijn F4 moet niet opgeleukt worden met een lolly kleurtje, hij is zo ook leuk.R4F6GTX Automaat schreef:waardevermindering...
Ik begrijp best dat smaken kunnen verschillen en heb dus ook respect voor de keuze van andere mensen.
De waarde van een zelf gerestaureerde wagen is onschatbaar. Ieder doet zijn eigen ding en dat is juist het leuke,zeker dat je dat kan delen met andere.
..........Er moet onderscheid zijn om iets te appreciëren
Marc
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Goed zo.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- dirkoosterhoff
- Berichten: 865
- Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
- Locatie: Enschede
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Er zijn ook lieden die heel veel moeite doen om hun R4 er zo verroest mogelijk uit te laten zien
Dan liever een witte
Dan liever een witte
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
radiator met Twingo ventilator geplaatst
Het past. Had ik de ventilator iets meer naar beneden geplaatst zou het ruimer zijn geweest.
Een GTL radiator zou te veel aanpassingen vergen,de steun voor de versnellingspook,de accu houder,de extra koelslangen en ook nog de bediening van de ontkoppeling
Als je een motorkap met de twee schuine steunen hebt mag je een GTL radiator helemaal vergeten
Het past. Had ik de ventilator iets meer naar beneden geplaatst zou het ruimer zijn geweest.
Een GTL radiator zou te veel aanpassingen vergen,de steun voor de versnellingspook,de accu houder,de extra koelslangen en ook nog de bediening van de ontkoppeling
Als je een motorkap met de twee schuine steunen hebt mag je een GTL radiator helemaal vergeten
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Leuk dat t past! En weer een extra Twingo onderdeel geplaats
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- dirkoosterhoff
- Berichten: 865
- Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
- Locatie: Enschede
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Maar waarom allemaal?
Een R4 motor functioneert toch prima zoals hij is gemaakt in de fabriek?
Al meer dan 50 jaar.
Een R4 motor functioneert toch prima zoals hij is gemaakt in de fabriek?
Al meer dan 50 jaar.
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Dat is waar,maar ik had de originele koelvinnen niet maar wel een ventilator van een Twingo.dirkoosterhoff schreef:Maar waarom allemaal?.
En zo had ik weer een leuk sleutel momentje bij.
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Omdat ook Renault zelf ooit besloten heeft de vaste ventilator te vervangen door een elektrische. De vaste ventilator maakt namelijk de meeste toeren als dat t minste nodig is (op de snelweg), dit is niet zo zinnig/efficiënt...dirkoosterhoff schreef:Maar waarom allemaal?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Twingo zetels geplaatst
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
ruitenwisser op achterdeur
langs de linkse zijde heb ik wel teveel materiaal weggehaald
langs de linkse zijde heb ik wel teveel materiaal weggehaald
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Puik werk! Zit de ruitenwissermotor nu inderdaad vast op een plaat, die vervolgens weer vast zit aan de achterdeur?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Correct, moet nog wel opzoek naar een kleiner wisser-blad. Ik denk aan die van een 2CV maar voorlopig kan ik verder door langs beide kanten een beetje af te halen. In de toekomst komt er nog een bekleding op de deur om het een beetje te isoleren en verfraaien, zo zit het dan volledig uit het zicht.Bertje schreef:Puik werk! Zit de ruitenwissermotor nu inderdaad vast op een plaat, die vervolgens weer vast zit aan de achterdeur?
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;