hallo allemaal

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
jantje4tl
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 28, 2014 4:23 pm
Locatie: Roma Italia 00185 lazio

hallo allemaal

Bericht: # 149857Bericht jantje4tl »

even voorstellen , ik ben jan , wonend in Rome italie maar afkomstig uit Brugge Belgie , had 20 jaar geleden 2 R4-tjes gehad maar toen domweg verkocht aan vrienden , toch recent via een vriend wonend in Frankrijk eentje op de kop kunnen tikken , R4 tl uit 1983 , met een perfect chassis waaraan nooit is aan gelast , extra interieur en deurtjes meegekregen , vandaag apk keuring laten doen als oldtimer (wordt tegenwoordig in Belgie even kritisch als gewone keuring gedaan maar leek voor mij de beste oplossing als oldtimer te laten keuren omdat ik dan niet meer naar de apk hoef te gaan elk jaar en ik kan die gewoon rijden als ik op bezoek ben in Belgie , buiten wat krassen op de carrosserie is de wagen mooi en ben aan het overwegen om die zo te laten , weet er toevallig iemand waar ik een vloermat zou kunnen krijgen voor onder de voeten achteraan , dat is het enige dat ontbreekt , ik zal proberen om deze week foto's te plaatsen van de R4 , groeten jan ... Ps : en voor de liefhebbers is de Renault R4 in Rome Italie een echte Hype aan het worden :)
Gebruikersavatar
Roen
Berichten: 259
Lid geworden op: ma aug 20, 2007 9:05 pm
Locatie: Mechelen en Gent, Belgie

Re: hallo allemaal

Bericht: # 149865Bericht Roen »

Dag medeBelg!

Matten (en al de rest eigenlijk ook) vind je hier: http://www.franzose.de/en/Renault/R4/Te ... ussmatten/" onclick="window.open(this.href);return false;


Zijn alle Fiat 500's 'op' in Italië?
niet gaan bestaat niet
slecht gaan wel
jantje4tl
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 28, 2014 4:23 pm
Locatie: Roma Italia 00185 lazio

Re: hallo allemaal

Bericht: # 149866Bericht jantje4tl »

Dag roen , bedankt voor de link ,


De fiat 500's zijn niet op maar de italianen beginnen ze ondertussen zelf te koesteren/restaureren , dus minder en minder worden ze verkocht voor uitvoer .

groeten
bert2370
Berichten: 28
Lid geworden op: do mei 08, 2014 2:30 pm

Re: hallo allemaal

Bericht: # 149871Bericht bert2370 »

welkom landgenoot
Gebruikersavatar
harbourseal
Berichten: 1813
Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: hallo allemaal

Bericht: # 149887Bericht harbourseal »

Dag Jantje,

Welkom hier.
In Italie ga je weinig problemen krijgen met toch al een goede auto. wees er zuinig op.

Je kunt overigens beter kokosmat in je wagen leggen die ademen beter dan die rubber lappen.
En ze dempen het geluid beter.
In de winter heb je ook nog warmere voeten ook.

Succes met zoeken en met je 4
Groet, Robert
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub

Witte Aygo X voor mijn vrouw
jantje4tl
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 28, 2014 4:23 pm
Locatie: Roma Italia 00185 lazio

Re: hallo allemaal

Bericht: # 149889Bericht jantje4tl »

Beste Harbourseal ,

Ik had ook al gedacht aan koko's matten , persoonlijk vind ik dit ook mooier en meegenomen zijn inderdaad de warme voeten , want het weer ... de wagen is toch bedoeld om in Belgie te rijden.
voor de rest laat ik de wagen zo origineel , net alles wegens tijdsgebrek door de garage op punt laten stellen en deze rijdt perfect . koko's matten laat ik wel op maat maken en dan nog juist nieuwe deursloten en kofferslot erin want daarvan heb ik geen sleutels en deze zijn moeilijk te vinden op het net ... moest er iemand nog een setje liggen hoor ik het graag , aan de prijs komen we wel uit .

vriendelijke groeten jan
Plaats reactie