Eerst sluifje voor het nokje groter maken (met een 1mm schijf, niet te diep slijpen)
Een op breedte gemaakt kunststof stripje onder het afgebroken nokje lijmen
De secondelijm samen geperst laten drogen.
Nu nog nokje van lengte maken en eventueel bijbuigen met warmte.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja wel leuk, ik zal binnenkort toch aan het openbreken van de schakelaar moeten beginnen, aangezien ik een korte onderbreking van mijn verlichting heb als ik de richtingaanwijzer naar links doe, dat zal wel een vervelend klusje worden met alllemaal veertjes enzo...
Het schakelblok van een Twingo(20 jaar oud) is het zelfde (de hendel is anders) enkel het nokje heb ik verlengd met een kunststofstrip functioneert al enkele dagen. Dat was de aanleiding om de originele trachten te herstellen.
Het mechanisme zal dus wel in meerdere renault's zitten
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Schakelaar terug geplaatst, functioneert naar behoren. De positionering van het nokje is nogal cruciaal en vroeg enige aandacht. bij het uitslaan mag het nokje de stuurstang juist niet raken en moet echt naar het midden gericht zijn. Na wat vormen met warmte en op lengte maken was het in orde. ik heb er al ondertussen een tankbeurt mee rond gereden en blijft werken.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;