Gedeukt oogt mooier

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Siep
Berichten: 4
Lid geworden op: wo okt 09, 2013 2:55 pm
Locatie: Vries

Gedeukt oogt mooier

Bericht: # 146182Bericht Siep »

Beste mensen,

Sinds een paar weken ben ik de gelukkige eigenaar van een prachtige, lichtelijk gedeukte en sterk verkleurde (maar technisch helemaal frisse) Renault 4TL uit 1985. Een jongensdroom en jeugdherinnering!

Als kleine jongen groeide ik zo ongeveer op de achterbank van een Renault 4 op. Eerst een rode F4 Combi (genaamd Punky, want ook al vol met deuken), later een 4GTL uit 1982. Verliefd was ik op deze auto's en dat ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds.

M'n nieuwe aanwinst rijdt als een zonnetje. Hij kan gelukkig in de garage van een vriend slapen, dus met een beetje zorg en geluk hoop ik er nog lang van te kunnen genieten. Maar een auto is ook om te rijden, dus dat doe ik er dan ook mee!

Ik zal zeker nog naar clubmeetings komen, hoewel het vanuit het hoge noorden niet altijd haalbaar is... Leuk om jullie te ontmoeten!

Afbeelding
Wat een pracht he?

Afbeelding
Uit de oude doos, trots op onze nieuw aankoop ergens in 1987. Ik ben die met het lichte jasje.
Gebruikersavatar
Renate Meijering
Berichten: 114
Lid geworden op: ma jan 14, 2013 9:54 pm
Locatie: Velp

Re: Gedeukt oogt mooier

Bericht: # 146187Bericht Renate Meijering »

Siep,

Welkom bij de club !!

Leuk Viertje heb je, ziet er op de foto prima uit.

Geniet ervan.
En wie weet tot ergens tijdens een toertocht (a.s. zondag vanuit Loenen?) of gewoon bij een bakkie koffie in het clubmagazijn, ook in Loenen.

Groet,
RENATE (baai)
***Als het rammelt, ben je het in ieder geval niet verloren ***
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 458
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Gedeukt oogt mooier

Bericht: # 146232Bericht Jan1962 »

Prachtig hé, zo'n jeugdliefde die nooit overgaat! Je bent wel erg jong besmet geraakt met het 4rus.
Ik wens je in elk geval veel plezier met je viertje. Mocht je toch een keer naar Loenen komen: altijd gezellig, ook voor mensen die van ver moeten komen. Wijzelf komen nl uit het Limburgse land.

Tot ziens!
(baai)
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Plaats reactie