OK vandaag kon ik eindelijk kijken water er aan de hand was.
Wat ik vond was een deels ingesleten leiding. Deze dunne leiding dient volgens mij voor de onluchting van de benzinetank.
Dus hopelijk valt het mee en hoef ik niet op zoek naar nieuwe lagers.
Morgen maar wat mensen uitnodigen zodat de auto belast wordt om 'm te testen.
Bedankt voor de reakties!
Groet,
twan.
Ik zei, check de kabels en de snoeren, heb ik toch nog een beetje gelijk.
Check even of die leiding door de middelpunt-vliedende-kracht tegen je wiel gekomen is of dat je wiel door bepaalde, dure, oorzaken tegen je leidinkje gekomen is.
Andere oorzaak, zelfde gevolgen.
Het slangetje (vrij hard kunststof) zit een behoorlijk eind van het wiel. Maar bij een scherpe bocht met belasting zal de vering waarschijnlijk toch genoeg vervormen.
Heb het leidinkje zover mogelijk naar binnen getrokken en getaped. Nu afwachten...tot ik weer een keer een volle auto heb.
Buiten dat er niet aan de lagers geknoeid gaat worden van de auto van mijnheer Twan : je bedoelt met die verschillende bandenmaat dat dan die lagers daardoor versleten zouden kunnen zijn?
Dat de auto scheef staat zeg maar?
Kan dat met onafhankelijke wielophanging?
Nee toch?
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-03-17 21:43 ]</font>
Zoals hierboven al verbeterd is, had ik er last van met een bocht naar links en niet bij een bocht naar rechts zoals ik eerder schreef.
Ik schrijf 'had' want ik heb er nu dus geen last meer van.
Nogmaals bedankt voor alle tips!