van 956 naar 1400
Geplaatst: vr aug 10, 2012 3:27 pm
Heren en dames,
Ik denk er sterk aan de originele motor van mijn F4 te (laten) wisselen voor een 1400 blok of dat wat past,
hij hoeft er niet spectaculair snel van te worden, maar ik zoek wat meer souplesse en een wat hogere topsnelheid om in de toekomst ook een bagagewagen of boottrailer(tje) te kunnen trekken.
Ik heb al wat contact gehad met deze en gene, maar mijn knelpunt is op dit moment geld, ruimte, maar vooral onkunde.
Ik wil graag jullie mening, ongezouten, eerlijk en oprecht.
Ook wat het grapje qua tijd gaat doen en vooral waar ik rekening mee dien te houden.
Het zou mooi samen kunnen vallen met laswerk aan de voorbalken en binnen spatschermen.
De huidige motor een originele 956 cc, 34 PK en 80.500 km, loopt op euro loodvrij en verbruikt gemiddeld 1:14.
Groet, Rudi
Ik denk er sterk aan de originele motor van mijn F4 te (laten) wisselen voor een 1400 blok of dat wat past,
hij hoeft er niet spectaculair snel van te worden, maar ik zoek wat meer souplesse en een wat hogere topsnelheid om in de toekomst ook een bagagewagen of boottrailer(tje) te kunnen trekken.
Ik heb al wat contact gehad met deze en gene, maar mijn knelpunt is op dit moment geld, ruimte, maar vooral onkunde.
Ik wil graag jullie mening, ongezouten, eerlijk en oprecht.
Ook wat het grapje qua tijd gaat doen en vooral waar ik rekening mee dien te houden.
Het zou mooi samen kunnen vallen met laswerk aan de voorbalken en binnen spatschermen.
De huidige motor een originele 956 cc, 34 PK en 80.500 km, loopt op euro loodvrij en verbruikt gemiddeld 1:14.
Groet, Rudi