Gezocht restaurateur láutomobile

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hypocrates
Berichten: 80
Lid geworden op: zo jul 30, 2006 9:59 pm
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Gezocht restaurateur láutomobile

Bericht: # 128680Bericht Hypocrates »

Hallo allemaal,

na 4 jaar is het doek dan eindelijk gevallen voor onze r4 blauwe gtl uit '85 erg jammer maar we dachten eerst dat ie voor rond de €700,- te repareren was. Blijkt toch dat het geheel wat rotter was dan gedacht.
Ik ga hem vanmiddag schorsen. Dan ergens neerzetten want ik wil hem niet kwijt. Zit toch een emmertje emotionele waarde aan.

Nu ben ik op zoek naar iemand die hem voor mij wil restaureren. Liefst natuurlijk iemand die niet te ver uit de buurt woont van Barneveld.
er zijn hier wel restauratiebedrijven maar dan ben ik in één keer een hoop geld kwijt en wil graga iemand hebben die ik kan betalen als hij (of zij) natuurlijk wat heeft gedaan en onderdelen nieuw nodig heeft etc.

Een klein tijdje terug kreeg ik een e-mail waarin ene link stond naar iemand die al verscheidene renaultje heeft gerestaureerd in opdracht van mensen maar ben die mail en link kwijt geraakt..

Wie kan, wil me helpen of kent iemand?

Alvast bedankt!!!
Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Re: Gezocht restaurateur láutomobile

Bericht: # 128682Bericht Rudolf2 »

kon best wel eens "Roberto" geweest kunnen zijn. En die is hier makkelijk te vinden.

Rudolf
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: Gezocht restaurateur láutomobile

Bericht: # 128713Bericht Bertje »

Jep, die moet je hebben. Zie http://renault4.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Gebruikersavatar
Hypocrates
Berichten: 80
Lid geworden op: zo jul 30, 2006 9:59 pm
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Re: Gezocht restaurateur láutomobile

Bericht: # 128716Bericht Hypocrates »

Ik heb Ron gesproken, bedankt allemaal!
ap
Berichten: 984
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:22 pm
Locatie: assen

Re: Gezocht restaurateur láutomobile

Bericht: # 128970Bericht ap »

ik weet in Drenthe nog wel een goede restaurateur, kan in overleg de auto ook ophalen.
Plaats reactie