Wie kent hem niet, Kareltje? Ik zou zo graag willen weten hoe het met hem gaat! Karel heet ongetwijfeld geen Karel meer, maar vele van jullie zullen weten om welke auto het gaat
Ik mis het rijden in mijn Karel nog elke dag! Foto's zijn natuurlijk ook welkom!
Ik denk dat je beter het kenteken er bij kunt zetten.
Want de kans is groot dat de huidige eigenaar niet weet dat hij/zij in een r4 Formerly Known as Kareltje rijd.
in januari was hij afgekeurd ivm roest op de achterbalken, maar Thijsio wilde nog wel leren lassen. Heeft nu een F4 weet niet of hij de 4l ook nog heeft
Kareltje!
Kareltje staat op zijn rustplaats in de zuidfranse Lot. Hij reed nog prima, maar de keurmeesters werden niet zo blij van hem. Zijn laatste reis is naar zuid-Frankrijk geweest. Nu staat hij naast een Ami, een HY en een oude trekker.
Het is een goede vriend van me geweest, gelukkig heb ik nu een nieuwe vriend uit Frankrijk.
Groeten,
Thijs
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Echt?? Nou zeg
Ben er even stil van eerlijk gezegt ..... Zou zo graag weer een vier willen, maar nu ik mijn eigen winkel heb ben ik bang dat ik ( als ik op inkoop afspraak moet ) niet voldoende heb aan een vier!