wielvlucht
Geplaatst: di dec 07, 2010 9:03 pm
Ik vraag mij af of de wielvlucht(achterwielen) van het oudere type 4 uit de 60er jaren ook te verstellen is.
Bij de jongere types zitten er in de zwingarm bevestiging ovale gaten zodat je er iets mee kunt stellen.
Bij mijn 4 zitten er echter ronde gaten in de zwingarm bevestiging waar de bouten door gaan en zijn dus vast en niet te stellen.
Moet het eventueel stellen van de wielvlucht dan op een andere manier?
Ik heb de indruk dat bij mijn 4 de achterwielen net iets teveel naar binnen staan aan de onderkant.
Groet,
Dirk.
Bij de jongere types zitten er in de zwingarm bevestiging ovale gaten zodat je er iets mee kunt stellen.
Bij mijn 4 zitten er echter ronde gaten in de zwingarm bevestiging waar de bouten door gaan en zijn dus vast en niet te stellen.
Moet het eventueel stellen van de wielvlucht dan op een andere manier?
Ik heb de indruk dat bij mijn 4 de achterwielen net iets teveel naar binnen staan aan de onderkant.
Groet,
Dirk.