het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
In de velgen zelf zitten een soort zadeltjes geperst (harder materiaal dan de velg zelf) en de moeren zijn van die dingen die vast ooit verchroomd waren en het vlak waarmee ze aanliggen loopt taps toe. Ik weet eigenlijk niet of dat anders is dan bij een standaard R4 wiel.
ze hebben volgens de eigenaar inderdaad onder een oer r5 gezten. maar ja welk model?
vrgr dick
dick holtrop schreef:ze hebben volgens de eigenaar inderdaad onder een oer r5 gezten. maar ja welk model?
vrgr dick
Als ze echt onder een R5 vandaan komen, zou ik een mailtje wagen naar Yvo, dus onze R5 nerds,
die zal het zeker weten http://www.artvo.nl
(Mocht via Yvo het e.e.a aan R5 AT spul afnemen voor op de R4)
Ik vermoed dat deze velgen onder de oervijf hebben gezeten. Zeker weten doe ik het niet.
met vriendelijke groet,
Bart Mulder