Vocht in auto...

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 114946Bericht Tweety »

Willem de Zwijger schreef:Misschien volledig ten overvloede maar mij heeft het bijna het huis gekost: als je met lijnolie aan het knoeien komt en er lappen mee vol gaan zitten, gooi die dan weg in een dichgeknoopte zak, want dat spul gaat broeien en daarna branden....
Absoluut, liefst de doeken invochtigen, en bij het chemisch afval gescheiden aanbieden....zeker niet bewaren bij verf afval of olie doeken....
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 114948Bericht Rudi »

Oh, da's vreemd... ik wilde ze toch echt bij de chemische doeken stoppen in de te wassen doeken van het bedrijf. Dat daar brand uitbreekt, tja... ik mag niet meer drukken aan de pers, dat doet het hulpje van de baas nu :evil:

Ik vermaak me elders prima in het bedrijf hoor... (moon)
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 114968Bericht Tweety »

Rudi schreef:Oh, da's vreemd... ik wilde ze toch echt bij de chemische doeken stoppen in de te wassen doeken van het bedrijf. Dat daar brand uitbreekt, tja... ik mag niet meer drukken aan de pers, dat doet het hulpje van de baas nu :evil:

Ik vermaak me elders prima in het bedrijf hoor... (moon)
Mensen als jij zijn in elk bedrijf van groot belang voor de sfeer !! (beer)
whuinen
Berichten: 24
Lid geworden op: za jan 02, 2010 5:22 pm
Locatie: Terheijden
Contacteer:

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 114969Bericht whuinen »

Klopt Willem, echter dan heb je het over doordrenkte doeken die je op een prop weglegt. Bedankt voor deze zeer waardevolle aanvulling. Veiligheid staat boven alles!
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 115063Bericht Rudi »

Vandaag even goed kunnen stoken en ontluchten, goh, wat een verschil zo rijden zonder condens.
Geen druppels meer in mijn nek en geen plasjes op de vloer en laadvloer... :lol:
Dank aan zij of zoals Siem het zegt 'hullie' met de goede antwoorden (nw)

Nu nog aan de slag met lijnolie en tegen de lente gaat de spuitbus in het interieur.
RVIER
Berichten: 2280
Lid geworden op: di okt 31, 2006 12:23 am
Locatie: eindhoven

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 115077Bericht RVIER »

@ Rik,

Je kunt ook een AIRCO inbouwen, die zorgt voor voldoende ontvochtiging van de lucht (beer)

vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Re: Vocht in auto...

Bericht: # 115092Bericht Rudi »

RVIER schreef:@ Rik,

Je kunt ook een AIRCO inbouwen, die zorgt voor voldoende ontvochtiging van de lucht (beer)

vr gr Fons
Wat heb jij toch met Rik... :-?
Ik ben niet zo handig met auto electra, laat staan met auto's... (ehh) :wink: (baai)
Plaats reactie