vijfbak info
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: vijfbak info
Er staat inderdaad 688-C1E in de Kluwer maar volgens mij heb je ofwel een C1E motor of een 688 motor. De C1E is de 1100 motor die je in de bestel viertjes aantreft. De 688 is de 1100 motor die je in de sedan modellen aantreft.
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
Re: vijfbak info
Dus F4 = F6 ?
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: motor F4 het zelfde als F6 of GTL
dick holtrop schreef:
maar hoe zit het met het F4 blokje? hoe kom ik er achter of deze motor ook een andere compressie verhouding heeft?
Of is dit blok identiek aan de GTL, waarom heeft een 1100 blok f4 dan een andere motorcode?
ik hoor het graag,
Ik hoor het ook graag.plakjes schreef:
Dus een f4 met 1100 motor heeft het zelfde blok en bak als een f6.?
(Mijn f4 heeft motorcode: C1E.J.7.18 enz)
Re: vijfbak info
Over de versnellingsbak durf ik geen uitspraken te doenmaar over de motor ben ik zo goed als zeker. Dus F4 1100=F6 1100. Allebei C1E met lagere compressie.
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Re: vijfbak info
oke daar gaan we dan voorlopig maar vanuit.Rik H. schreef:Over de versnellingsbak durf ik geen uitspraken te doenmaar over de motor ben ik zo goed als zeker. Dus F4 1100=F6 1100. Allebei C1E met lagere compressie.
Is er iemand die met het versnellingsbaknummer kan zien of de bak van een 1100 f4 hetzelfde is als een f6?