Maak alles goed schoon vooral de voet van de cilinderbus en waar deze in het blok wordt gemonteerd en vergeet niet de kunstof ronde ringen aan de onderkant van de bus en hou rekening met de pijl op de zuiger deze moet naar voren wijzen succes!! moet lukken ( en jaag iedereen de tent uit anders word je afgeleid)
http://renault4.weebly.com/cilinderbuse ... euwen.html
Foto uitleg vernieuwen van zuigers en cilinderbussen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Foto uitleg vernieuwen van zuigers en cilinderbussen
hoi Roberto,je hebt bij je foto,s een mooie r4 clan staan,ik neem aan een gtl, aan de zijschiltjes te zien. Daar zit de nummerplaat op de motorkap waar bij mijn gtl een rooster zit voor de radiator,ik zie dat wel meer bij sommige gtlletjes,de nummerplaat zit dan op de bumper tussen de zwarte klossen,oftewel de rozetten.Weet jij hoe dat nu zit? mijn gtl is van 1983.
niet geschoten is altijd mis!
Re: Foto uitleg vernieuwen van zuigers en cilinderbussen
Hoi Deutz, bij de vroegere GLT zat idd de nummerplaat tussen de bumper rubbers en had de motorkap een grotere lucht inlaat, dat is veranderd bij het bouwjaar 1988 het kan wat eerder of iets later zijn deze auto's zijn voor zover ik weet niet meer in NL verkocht
Re: Foto uitleg vernieuwen van zuigers en cilinderbussen
ben wel erg benieuwd hoe jij de zuigerpennen in de nieuwe zuigers hebt geperst?
Dolf
Dolf
Re: Foto uitleg vernieuwen van zuigers en cilinderbussen
Goed warm stoken, in het gat van zuigerpen een moer leggen die net zo hoog is als dat de zuiger pen er in moet en dan persen.