R4F6 update

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
martijnT
Berichten: 60
Lid geworden op: do jun 18, 2009 7:06 pm
Locatie: 's-Hertogenbosch

R4F6 update

Bericht: # 113026Bericht martijnT »

Hallo allemaal,

tis weer een tijdje geleden (zie renaultje f4/f6 voor mijn vriendin bij even voorstellen. (hoe maak ik hier een link van??)) maar er is ondertussen wel wat gebeurd.
in t voorjaar heb ik dus een F6 gekocht. lekker wagentje. rijd prima en start altijd. alleen de bodem is een grote gatenkaas. terwijl ik op zoek was naar een nieuwe bodem kwam ik een ander F6je tegen. deze heb ik maar gekocht voor de onderdelen. het idee is nu om het chasis van deze wagen op te lappen en daan de motor van de goeie auto hier in te zetten.

op dit moment heb ik het chasis los in de schuur staan. ik heb een aantal rotte plekken gevonden waar ik nog behoorlijk wat laswerk aan heb, maarja dat heb je nu eenmaal met een hobby.

Hoe ik het chasis tegen roest ga beschermen weet ik nog niet. Tips zijn altijd welkom. (ja ik heb ookal heel veel gelezen op dit forum.)

Mijn belangrijkste vraag is hoe ik mijn torsie veren aan de voorkant op een veilige manier los krijg. komt hier veel spanning bij vrij als ik het gewoon los schroef?
Help, mijn vriendin wil een renault 4. maar ik vind dat stiekem ook wel leuk...
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: R4F6 update

Bericht: # 113038Bericht R4F6GTX Automaat »

Zo doe je da
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie