is dit een GTL of een TL

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112345Bericht Tweety »

Blauwe zwaailamp mag je alleen niet mee rijden !!
Gebruikersavatar
jeffr4
Berichten: 2309
Lid geworden op: zo aug 23, 2009 11:51 pm
Contacteer:

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112348Bericht jeffr4 »

Helaas Tweety,
dat is zo, anders had ik het grote gat in mijn gendarmerie dak zeker gedicht met een zwaailicht,in eerste instantie had ik er een afdekplaatje ( zwart gespoten) van een plafondlichtpunt op geplakt, maar nu ik een schuifdak heb geplaatst is dit opgelost. De vorige eigenaar het het gat voor langere periode opengelaten, ( meer dan 1 jaar) en dat gaf ook binnen de nodige veranderingen, waaronder de gegolfde deurplaten, zag er niet uit.
Bij mij ook zwart interieur, stoelen, dashboard, deurplaten, handrem in het midden van de stoelen op de achterste wielen, schijfremmen voor, uitlaat loopt naar achteren toe enz.
De blauwe kleur is ook bij mij, net zoals bij de gendarmerie van lejeune code 041B, echter kon ik met deze kleurencode niet terecht bij Renault.
Dick, ik heb de kleur laten analyseren bij herstelbedrijf Carflex , eerst poetsen ze een gedeelte op en zetten er een apparaatje op, die daarna aan de computer wordt gehangen en kwam de volgende match uit :
Manufactor :FIAT
OEM Code 470B
Omschrijving BLU PITTI
Refnr 1GKM NO 1
Laklijn 2K HS+ ( Lead Free Direct Gloss)

Nog niet in de Motip kleuren gezien of die verkrijgbaar is, maar het is dus aan te maken en dus ook in een spuitbus te leveren.
ap
Berichten: 984
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:22 pm
Locatie: assen

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112349Bericht ap »

je zou er een oranje zwaailamp op kunnen zetten en de blauwe kap voor bijzondere gelegenheden erop kunnen zetten..
maar als de lamp niet is aangesloten mag het geloof ik weer wel.....
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112351Bericht Tweety »

Ja ach het is zoites als, je mag geen blauw zwaailicht voeren tenzij je een nood-dienst bent... dus je mag geen voorrangsvoertuig worden... ik twijfel inderdaad of er 1-tje op mag....
Gebruikersavatar
dick holtrop
Berichten: 1283
Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
Locatie: frentsjer
Contacteer:

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112354Bericht dick holtrop »

hier het beloofde chassis nummer

Afbeelding
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.

niet omdat het moet maar omdat het kan
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112361Bericht Tweety »

Wel vrij goed leesbaar... maar toch ziet die er wat omgekat uit.... duidelijk gegraveerd en niet geslagen...
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112398Bericht R4F6GTX Automaat »

Ziet er origineel uit hoor; dat hoort zo met die puntjes (omg) al lijken ze in het midden kleiner dan aan de kanten...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: is dit een GTL of een TL

Bericht: # 112400Bericht Tweety »

ja, ja.....
Plaats reactie