Ook hier een kluslasser gezocht....

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Ook hier een kluslasser gezocht....

Bericht: # 108227Bericht mariek »

Hej iedereen,

Tja, en dan EINDELIJK is het zover mer Marieks renaultje... Ik sta er nog versteld van hoe lang dat dingetje door de keuring heen is gekomen aangezien een aantal mensen onder jullie al een aantal jaartjes terug hadden gezien dat de achterbalk niet meer goed was... Anniehoe, mijn renaultje is vandaag afgekeurd. En het grootste probleem is dus de achterbalk en voor bij het linkerwiel was ook ergens roest gesignaleerd... Nu weet ik het precieze er niet van, morgen haal ik hem op en wordt me goed uitgelegd wat het probleem is...

En tja, ik weet dat dit een hoop werk/tijd en geld gaat kosten.. Maar ik vind het echt te zonde om het renaultje te koop te zetten, tis mijn kleine autootje en ben er nog steeds erg trots op.. En als de dingen zijn gefixed die nu niet goed zijn doe ik er (hoop ik) weer een aantal jaartjes mee...!

Maar nu is dus mijn vraag.. Wie wil mij helpen, of eigenlijk beter gezegd: Wie wil mijn renaultje weer goedlassen? Ik heb (zoals jullie weten) niet veel verstand (lees geen) van het grote werk en heb dus echt iemand nodig... Ik weet dat ik behoorlijk wat geld kan gaan kosten, maar ik heb het er voor over...
Is er iemand die mij zou willen helpen? Ik woon nu in de buurt van Breda....

Morgen post ik wel even wat er precies mis is, maar ik dacht ik gooi alvast het belangrijkste grootste werk hier op de site, en ik duim nu dat iemand zin heeft om marietje te helpen!

Liefs mariek
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Ook hier een kluslasser gezocht....

Bericht: # 108235Bericht R4F6GTX Automaat »

Daar is ze weer... (uhh)

Dag Mariek.
Nee, geen tijd / zin / plaats / vul maar wat in

en appeltaart bak ik zelf wel...

Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Re: Ook hier een kluslasser gezocht....

Bericht: # 108241Bericht mariek »

Hej gezelligerd!

Ik vroeg alleen wie er WEL zin had!
Dus je reactie is een soort van overbodig....
En volgens mij gaat het al helemaal goed komen!
lordje
Berichten: 676
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

Re: Ook hier een kluslasser gezocht....

Bericht: # 108250Bericht lordje »

Ben bezig met een chasssis van 1986 misschien iets om over te zetten . groet lordje
Plaats reactie