keuren in breda en omgeving?

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

keuren in breda en omgeving?

Bericht: # 106050Bericht mariek »

Hoi Iedereen!

Ik ben een tijdje geleden verhuisd van Utrecht naar Hoeven (in de buurt van Breda...) MAAR nu had ik in Utrecht een erg fijne garage genaamd Usgul... Deze erg aardige meneer keurde elk jaar mijn renaultje met veel plezier. Hij repareerde er af en toe iets aan, maar keurde de auto niet af omdat bijvoorbeeld de kilometerteller het niet deed... Kijk, dit is natuurlijk eigenlijk niet zo slim van em, hij zou ten slotte maar een steekproef krijgen.. Maar toch. Ik was er erg blij mee... Nu woon ik sinds kort in de buurt van Breda en ben op zoek naar een nieuwe garage die mijn renaultje goed kan keuren. Heeft iemand tips/ervaring hiermee??

Alvast dankjewel voor jullie hulp!

Liefs mariek
Roel van Pinxten
Berichten: 209
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 106053Bericht Roel van Pinxten »

Dat van die niet werkende kilometerteller kan je oplossen door er tijdens de keuring een tomtom achtig apparaat in te hangen welke snelheid aan kan geven.

Verder zou ik trouwens geen bedrijf willen hebben wat maar gewoon goedkeurd. Die keuring is er niet voor niets.
Renault 4 GTL 1985
Renault 4 GTL Clan 1989 (zeer krokant 15 jaren project)
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 106054Bericht R4F6GTX Automaat »

Dáár is ze weer.... bij RDW laten keuren, kan je ook geen steekproef krijgen :roll:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
ap
Berichten: 984
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:22 pm
Locatie: assen

Bericht: # 106055Bericht ap »

er is wel een verschil tussen een garage die goed keurt of die goedkeurt het is maar net wat je wilt.

ik heb liever een garage die goed keurt.
Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 273
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 7:09 pm
Locatie: D11 (Delluf)

Bericht: # 106082Bericht Daan »

de keuring is zelf zo krom als maar zijn kan dus ik vind het een beetje suffe discussie. Het interesseerd de RDW bv geen zak of er wel of geen olie in je blok zit maar lijkt me toch wel 'veilig' voor als je blok vastloopt met 110 op de snelweg... maar ach, opinies moeten er wezen toch?
Vaak heb je zelf wel een goed idee met wat veilig is of waar je jezelf veilig bij voelt. En daar gaat het uiteindelijk om.

Mariek, gebruik de zoekfunctie even en type in: garages. De tweede link is een lijstje met bedruiven met ervaring mer 4tjes (weet niet hoe de link te maken, zie nergens in mijn beeld de link-code)
R4 Alpine 1985 *verkocht*
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 106083Bericht Rik »

http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.p ... ht=garages

alleen staat er niet echt iets in breda tussen... maar wellicht kan yellowsub (Bart) helpen, die kent wel wat garages daar
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 106084Bericht schoapke »

APK moaske misschien :lol:
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 106086Bericht mariek »

En dan toch bedankt hoor, voor de reacties!!

De een wat meer bruikbaar dan de ander.. ;)

Misschien was het slimmer geweest om alleen te vragen: Wie weet een leuke garage in de buurt van Breda die een beetje ervaring heeft met renault 4tjes...? Nu denkt de helft hier dat ik op zoek ben naar een foute garage die m'n autootje keurt voor een tientje, ondanks het feit dat er 2 remschijven stuk zijn en ik 3 autobanden heb zonder profiel... Is niet waar lieve mensen, ook ik wil een veilig autootje en oei wat voelt die van mij nog veilig!!

Maar goed, ik ga eens even kieken op die ene link. Die is handig denk ik!

En ehm schoapke, doet moaske tegewoordig aan keuringen of is dit een stiekum onaardig bedoelde opmerking...? Khoop het niet, want vind jullie nog steeds erg fijne gasten.. Ook al zien we elkaar nooit meer...

Liefs!
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 106087Bericht schoapke »

nee moaske keurt zelf niet, maar daar om de hoek heb je wel een keurstation. Fuzzy [uit Utrecht] kent die ook wel. Maar een goede garage hoeft niet perse te keuren hoor. Als je weet dat je onderhoud goed is, maakt het verder niet uit waar je um laat keuren.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
FuZziE
Berichten: 89
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 7:40 pm
Locatie: Utrecht

Bericht: # 106102Bericht FuZziE »

Ha mariek,

waar is die fijne garage usgul van jou in utrecht?
ik moet binnenkort ookweer voor de apk...
Vrrrrrroem....
Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Bericht: # 106168Bericht Rudolf2 »

En neem eens kontakt op met garage Nolen in Rijen. Er komen diverse viertjes voor onderhoud en/of APK, en hij vindt het leuk om wat aan die autootjes te doen. Belangrijk: heeft ook door hoe je een auto voor weinig geld op de weg kan houden.

Rudolf
Plaats reactie