R4F4 combi 'brandweerrood'
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Re: R4F4 combi 'brandweerrood'
Als je gaat Owatrollen (Owatrol-olie) doe dan gelijk het rekje waar de ladder op ligt, dan is die ook gelijk beschermd tegen roest...zo te zien verkleurt dat ook al een beetje... na een dag of wat kan je het wel weer overschilderen met je witte verf, eventueel de verf verdunnen met Owatrol. Op het forum is erg veel geschreven over Owatrol.
Dat zwaailicht maakt 'm wel af, mooi gedaan.
Dat zwaailicht maakt 'm wel af, mooi gedaan.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Dat rekje heeft 2 behandelingen Owatrol gehad voordat er zilver op ging.
Ik maak het rekje binnenkort goed kaal en wil dan met 10-15% Owatrol en Hamerite gaan kwasten.
Als ik tijd heb na carnaval komt de ladder ook aan de beurt.
Ik maak het rekje binnenkort goed kaal en wil dan met 10-15% Owatrol en Hamerite gaan kwasten.
Als ik tijd heb na carnaval komt de ladder ook aan de beurt.
-
Neeeeee!!! Geen Hammerite, das siliconentroep, kan je nergens mee mengen en dan kun je er noooooit meer iets anders op schilderen en onder de Hammerite rot het toch vrolijk verder want siliconen is niet anti-roest....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Inderdaad, das hetzelfde als bij siliconeborsten, in het begin ziet het er strak en mooi uit,R4F6GTX Automaat schreef:Neeeeee!!! Geen Hammerite, das siliconentroep, want siliconen is niet anti-roest....
dan gaat het hangen en waar het aan vast zit, wordt er door de jaren heen ook niet mooier op.

Nee, eigenlijk helemaal geen ervaring met Hammerite, ook niet met Owatrol
Huh,..... ik ben zo vrij om de denken dat Deutz dat andere bedoelde.....of het je daar wel ervaring mee?

Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Nee, ik heb alleen ervaring met mijn siliconenspuit...en eh daar ben je natuurlijk ook vrij in om daar wat bij te denken.
En ik denk dat ik de komende dagen wel de nodige er-varing zal opdoen met die overvolle cafe's en daardoor de nodige aan-varing zal hebben met verschillende siliconenairbags........... meh al da gehosseknos,
agge maor leut het. Houwdoe ut den Oetel.

En ik denk dat ik de komende dagen wel de nodige er-varing zal opdoen met die overvolle cafe's en daardoor de nodige aan-varing zal hebben met verschillende siliconenairbags........... meh al da gehosseknos,
agge maor leut het. Houwdoe ut den Oetel.