Pagina 7 van 20
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jun 27, 2010 3:51 pm
door Rik
tis wel cabrioweer vandaag!
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jun 27, 2010 5:25 pm
door schoapke
ben met broeders en de kids naar het water gegaan. die heeft een twingo dakje.
Wil ik ook

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jun 27, 2010 8:11 pm
door Rik
jij kinderen???
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jun 27, 2010 8:13 pm
door schoapke
tuurlijk wijsneus

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jun 27, 2010 8:15 pm
door Rik
heb er nog steeds 2 te leen voor een weekje hoor

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jun 27, 2010 10:48 pm
door ap
Rik schreef:heb er nog steeds 2 te leen voor een weekje hoor

kids of twingo dakjes

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: ma jun 28, 2010 12:01 am
door Rik
twingo kids

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: ma jun 28, 2010 11:08 pm
door schoapke
iemand in de buurt nog een kilometertellerkabel over? heb ik is meer aan dan aan kids.
heb eventueel eentje voor een 60er vier in de ruilaanbieding
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: do jul 01, 2010 10:03 pm
door schoapke
vandaag weer een beetje opbouwend werk gedaan. Wilde eigenlijk een koppelingskabel gaan monteren, maar de geleverde was een stuk te kort. Dus als iemand er nog eentje heeft liggen voor een 850 hou ik mezelf aangeboden.
Kilometertellerkabel is wel al beschikbaar, maar daar zal ook nog wel een en ander aan "verbouwd" moten worden omdat ook hier de aansluitingen op de klok zijn veranderd.
Dit weekend maar eens in de grote voorraad schuur gaan neuzen voor gelijkrichters en zo. Hopelijk komt morgen ook de bestelde hoofdremcylinder binnen, want het is prima weer om lekker binnen te zitten onder een plat dak en zo

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jul 04, 2010 10:37 pm
door schoapke
En wat doe je als het boven de 30 graden is en het is weekend????
Precies, je kruipt in een garage met plat dak om onder een cabrio te liggen. We hebben weer een hoop gedaan en weinig bereikt.
De aandrijfassen hebben dus wel de juiste lengte, maar de buitenste homokineet raakt de onderste draagarm bij het insturen. Het is maar net aan, dus een flinke deuk er in slaan moet voldoende zijn, maar we hebben toch maar gekozen om het inkort verhaal weer op te gaan pakken. Hopelijk kan ik daar morgen meer over vertellen.
Het remgebeuren is ook nog onderhanden. De nieuwe hoofdremcilinder zit er in en voelt een stuk beter aan. Waarschijnlijk bleef de oude hangen. Morgen komen de nieuwe slangen binnen en hopelijk kan dan alles samen met de assen weer in elkaar gezet worden
Verder is de benzinetank er onderuit gehaald om de vlotter om te kunnen zetten, maar helaas zijn de "nieuwe" tanks een stukje dieper dan de ouwe, dus dat ging niet passen. Gelukkig had ik aan de andere kant van Tilburg nog een benzinetank staan, dus na een ritje kon deze er onder.
Ook is de koppingskabel geinstalleerd. Maar ook hier was een beetje aanpas werk nodig. Bij het oude pendaal zit de kabel over een "rug" als bij de gashendel geklemt. Met een stukje van de matel weghalen, was dit probleem ook weer opgelost.
Maar er komt nog een leuk project aan..... de kabelboom
Om alvast een balletje op te gooien. Hoe gaan de kabels lopen van de dynamo naar de rest en hoe zit het met spanningsregelaar..

Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: zo jul 04, 2010 10:52 pm
door Rik
gaan we sept nog halen......
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: ma jul 05, 2010 6:51 am
door schoapke
is wel de bedoeling, maar wordt krap

Eind deze maand moet i naar de verftent
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: di jul 06, 2010 10:46 pm
door schoapke
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: di jul 06, 2010 11:12 pm
door Mark4GTL
geniaal 0-1 1-1 rust 1-2 1-3 2-3
Re: Schoapkes cabrio project
Geplaatst: di jul 06, 2010 11:25 pm
door Tweety
Tja Stekelenburg klinkt wel wat vreemd in het italiaans, en hoe die 3 minuten blessuretijd er ineens 5 werden..aber ohne gewaehr....over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd...
